Foorumi reeglid
Igasugune viitamine piraatlusele ja ebaseaduslikele tegevustele on keelatud. Aadressid mis viitavad piraatliku tarkvara, mängude, muusika jne tirimisele, KUSTUTATAKSE.
Kasutajad, kes reeglist kinni ei pea saavad hoiatuse või foorumist banni. Mosseklubi.ee ei kiida heaks tarkvara, mängude, muusika jne levitamist ilma autori õiguseta.
Administraatoritel ja moderaatoritel on õigus ette hoiatamata kustutada foorumisse mittesobivad teemad.
Mootoriks on sellel siis 2,2 Opeli mootor. Minuteada ei ole see teine uunikum sama tüübi oma. Lennuakadeemia ja tehnikamaja juures seisab muud huvitavat tehnikat ka veel, diisel universaal volga nt. Lennukolledzi ees seisis uks uhke uunikum tsikkel ka kevadel.
See oli algne varjant milline pärast taastamist välja nägi, siis oli veel originaalmootoriga, nende jubedate täiesti ebastiilsete velgede ja õudsate rihvelplekist astmelaudadega Nähtavasti on poiss kõvasti hotrodi ajakirju sirvinud ja vead parandanud. Vaadake piltide kuupäevasid ka- esimesed pildid on 1999 aastast, selle aja jooksul on autot kõvasti muudetud
See, mootor, mis varem peal oli, oli 408 oma. Vaadates selle Opeli mootori klapikambrikaant siis, kui mootor maas kanalis vedeleb, ütleks ma, et tegemist ei ole siiski 2.2 liitrisega. Selliseid kaani pandi 1.6-2.0 mootoritele. Käigukast tundub olevat 4-käiguline. Karteripõhja kuju järgi tundub, et tegemist on 1.6 või 2.0 karpamootoriga, mis võetud Ascona b pealt.
TiitS kirjutas:See, mootor, mis varem peal oli, oli 408 oma. Vaadates selle Opeli mootori klapikambrikaant siis, kui mootor maas kanalis vedeleb, ütleks ma, et tegemist ei ole siiski 2.2 liitrisega. Selliseid kaani pandi 1.6-2.0 mootoritele. Käigukast tundub olevat 4-käiguline. Karteripõhja kuju järgi tundub, et tegemist on 1.6 või 2.0 karpamootoriga, mis võetud Ascona b pealt.
Kõike ei saa puhta kullana võtta, aga kkk peal kirjas ju 2.2 injection .