K:Mossele sissepritse.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas marko »

Neid pumpasid on ka erinevaid varjante ja ega nad nüüd nii kergelt õhku ka ei lenda :D .Kunagi aastaid kümme tagasi sai pandud opel rekordilt võetud boschi pritse ja pump sai võetud opel vectra A alt ja otse vahele pistetud vahetult enne paaki.Tagasivool sai ainult juurde veetud,muud nagu paagi juures ei muutnud.Pritse peale kompunnimise ja käimapaneku kohta ärge küsima hakake :burnout kuna sellest palju aega möödas ja oli ka üks asjaarmaastaja kes abistas.Lisada võin veel ehk niipalju,et sisselaskekollektor sai veits ümber tehtud ja pihusti augu puuritud.Aega kulus selle asja peale 2 nädalavahetust ja asi toimis edukalt.Mosse saatus oli see,et üks jobu sõitis puka-otepää vahelisel teel kurvist välja ja auto põles lõpuks maha :(
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Gun »

Lisapump, põhipump ? L- Jetronicul näiteks ongi üksainus pump, mis asub paagi kõrval ja lööb kütuse ette. Ees on rõhuregulaator, mis laseb üleliigse kütuse tagasi. Mootori küljes olev mehaaniline pump jääb pritsungi puhul üldse mängust välja, milleks kaks pumpa, ega ta diisel pole?
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas marko »

Gun kirjutas:Lisapump, põhipump ? L- Jetronicul näiteks ongi üksainus pump, mis asub paagi kõrval ja lööb kütuse ette. Ees on rõhuregulaator, mis laseb üleliigse kütuse tagasi. Mootori küljes olev mehaaniline pump jääb pritsungi puhul üldse mängust välja, milleks kaks pumpa, ega ta diisel pole?

Just nimelt jääbki üks ainus pump.Ja see L-jetronicu süsteem tegelikult suhteliselt lihtsa ehitusega ja kel raha vähe siis alustuseks ideaalne katsetada.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Tiit »

See mehaaniline jääb isegi karburaatori jaoks väheseks. Umbes 6 aastat tagasi loobutud sellest.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Neeme »

Tiit kirjutas:See mehaaniline jääb isegi karburaatori jaoks väheseks. Umbes 6 aastat tagasi loobutud sellest.
Ei jää! Meie esimene Mosseliigaelukas 21406 suutis täie tulega neelata 40 sajale. Väheandev pump sellist hulka kütet bensiini- ja õhusegajasse ei suudaks ajada. Sa tahad öelda, et pritsungi jaoks peaks rohkem minema? :D

Aga reaalselt on see üks vähetootlik lüli küll.
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Gun »

Neeme kirjutas:
Tiit kirjutas:See mehaaniline jääb isegi karburaatori jaoks väheseks. Umbes 6 aastat tagasi loobutud sellest.
Ei jää! Meie esimene Mosseliigaelukas 21406 suutis täie tulega neelata 40 sajale. Väheandev pump sellist hulka kütet bensiini- ja õhusegajasse ei suudaks ajada. Sa tahad öelda, et pritsungi jaoks peaks rohkem minema? :D

Aga reaalselt on see üks vähetootlik lüli küll.
Pigem on asi selles, et see ploki küljes rippuv julla ei löö piisavalt kõrget survet üles kui pihustitele vaja oleks. Kollektori peal oleva tomatipurgi jaoks pole suurt rõhku vaja ja sel juhul tootlikkusest piisab.
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitus Postitas Neeme »

Jutt oli lihtsalt karburaatorist, et kas selle jaoks jääb väheseks. Pritsungi tarbeks on kindlasti midagi hulga jõulisemat vaja.
Vasta