Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 27 Nov 2021 20:40

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2010 02:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Jaan 2010 01:45
Postitusi: 20
Hei,

ootaks teie arvamusi heade küünalde ja nende juhtmete kohta, mida soovitate ja miks.
Hea oleks, kui mainiksite ka kaupluse, kust neid osta oleks võimalik.

_________________
http://www.haagiserent.ee & http://www.rehviring.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2010 09:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 793
Asukoht: Tartu
Filtrimokits kirjutas:
Hei,

ootaks teie arvamusi heade küünalde ja nende juhtmete kohta, mida soovitate ja miks.
Hea oleks, kui mainiksite ka kaupluse, kust neid osta oleks võimalik.




Kasutage NGK BP7ES või NGK BP8ES viimane veelgi külmem.Samuti NKG või mõne muu margi silikoon juhtmeid,suht kallid aga asendamatud.Need vene küünlad võite ausalt öelda ära visata.

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2010 11:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Postitusi: 327
Asukoht: Kuressaare
Ma olen sellest paljudes kohtades juba rääkinud, aga panen veelkord. Kunagine IZ412 '90 töötas kõige paremini Championi küünaldega. Täpset marki ei mäleta, kuid need olid kataloogis antud asendusküünlad. Enne neid olid peal kõikvõimalikud variandid (originaalid, igasugu Ida-Euroopa toodang, NGK, Bosh jne), kuid kõik töötasid ühtemoodi minu Mossel. Ehk teisisõnu: tuterdas-paterdas, pidi pidevalt õhuklapiga tõmblema, alla 2500 ei tahtnud üldse töötada. Vähemalt õpetas see mind piduradamise ajal gaasi andma ;) Aga kui sai Championid peale, siis isegi talvel polnud eriti õhuklappi vaja kiputada. Mootor oli nagu traktor - mine või pott-pott kohalt minema. Ja seda ilma mingi iluvõimlemiseta.
Ka oma rallimossel olid Championid peal ja probleeme ei täheldanud.

Täpsustuseks. Ega tegelikult kõik 412 mootorid samasugused ole. Ma olen täheldanud, et (vähemalt) Izevski mootorid olid alates '80 lõpust natuke võimekamad, kui vanemad variandid. Eakamad võivad mingi muu küünlaga paremini popsuda.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2010 16:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Postitusi: 708
Mul kombil kõik vene küünlad ja juhtmed,muideks väga hästi töötab :D.Isegi on -20 kraadi juures käima läinud,aga talvel ei sõida.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2010 16:48 

Liitunud: 24 Apr 2009 16:00
Postitusi: 118
Ise olen üldjuhul vene originaalide küünaldegaga läbi ajanud, aga see on UMZ-311 korral, mitte UMZ-412. Vigadest on esinenud küünla piibupoolse väljaviigu murdumist, ilmselt soojuspaisumisest tingitud katkemine...muidu on justkui toiminud. Aga UMZ-311 on ka tiba teine kui klassik moto. Kõrgem surveaste, segu keerisega sisselase, jne. A-20 küünlad on alati pea valged olnud, seega justkui pisut liiga kuumad sellele motole...
UMZ-412, mis tulid kõigile mossedele Ufaa tehasest, nii iž kui AZLK, erinevusi läbi ajaloo justkui peale karpa eriti pole. Vanadel K-126, uuematel Weber...

_________________
Tasa sõuad, kaugele jõuad.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 19 Jaan 2010 17:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Postitusi: 793
Asukoht: Tartu
Eks see oleneb mingil määral ka konkreetsest mootorist mis küünlaid ta rohkem armastab.Endal kastitäis kogunenud igast marki küünlaid mis igas olukorras ikka korralikult ei tööta,kord jamab üks kord teine pütt ja tühikäik ka pole olnud ideaalne.Ise panin need NKG peale samuti teiste soovitustel ja pole neid kahe aasta jooksul välja vahetanud ning on ühe mootori pealt teisele rännanud ja töötavad laitmatult igasugustes tingimustest.Samas kui mootor juba parasjagu hõre ja segud,süüted paigas pole ega siis võib neid küünlaid samuti sööma hakata :)

_________________
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 86a,AZLK 2137 84a


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 11 Veebr 2010 12:02 

Liitunud: 13 Okt 2009 15:25
Postitusi: 37
Eile just tegelesin sellega.Juhtmed vene omad vajalikud pikkused valmis lõigatud,komplekt 80.-
Neli eboniit piipu 80.-
Küünlad olid vene omad a25.- raha tükk(SAAST)Eile panin peale jaapanlase Denso-d isegi kataloogis mosse olemas(Japanparts)25.-raha tükk auto töötab hoopis teise häälega.Prooviks oli enne peal 2 venelast ja 2NGK-d.NGK-d olid ilusad puhtad ja kakao värvi,venelased aga mustad ja nõgi täis,nii,et saast.Ühel venelasel oli kohe elektroodi vahel suur tagi tükk.
Osta densod ja pool peavalu selle autoga läinud.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
cron
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7