Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 30 Nov 2021 09:52

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 09 Nov 2009 22:55 

Liitunud: 09 Sept 2009 10:58
Postitusi: 36
auto on M412 ning tühikäigul töötab okeikalt nii kui sõitma hakkad ja juba kolmanda käigu paned siis kukkub mootor jõnksutama ning motoril jääb hing kinni ,kuid tõmmatses toore klappi peale siis hakkab norm tööle kuid ka siis jõnksutab. :help
Olen puhastanud karpat ja süüdet reg.vahetanud küülnad,kontaktid..ei oska hetkel küll välja mõelda mida võiks veel teha?? ???

Ette tänades!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 09 Nov 2009 23:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
pane piduri võimendi vaakum kinni, sealt võib lisaõhku imeda. kui poomine kaob ära siis on vaakum läbi ning siis on 2 varjanti, kas osta uus vaakum või sõita ilma võimenduseta.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 00:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1143
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
moskiito kirjutas:
osta uus vaakum


Peaaegu sama, et tuua ämbriga kompressiooni. :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 00:12 

Liitunud: 09 Sept 2009 10:58
Postitusi: 36
..mootor sõiduajal kiirus umbes 65 km/hnagu sureb mootor välja või kukub jõnksutama (3 käiguga)ning kui tooreklapi tõmmata peale siis hakkab edasti tööle ???
mis tal pidurivaakum nii mõjutada saab ??ta saab niigi läbi õhufiltri õhku???jäi kuidagi arsaamatuks!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 00:16 

Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Lambist hakkas ükspäev jõnksutama või kruttisid midagi ise paigast ära?Kas karpa on puhas, kas düüsid on õige suurusega, kas kiirenduspump pritsib?

_________________
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........


Viimati muutis Varblane, 10 Nov 2009 00:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 00:19 

Liitunud: 09 Sept 2009 10:58
Postitusi: 36
karpa sai puhastatud ja tüüsid ka ise pole enne miskit näppinud!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 00:38 

Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Postitusi: 201
Asukoht: Tallinn,Nõmme
pealikk kirjutas:
tüüsid


http://forum.automoto.ee/showthread.php?tid=27569

_________________
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 08:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1143
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Vaata ujukitase üle. Ja kontrolli igaks juhuks, kas panid düüsid õigete kohtade peale tagasi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 09:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
pealikk kirjutas:
mis tal pidurivaakum nii mõjutada saab ??ta saab niigi läbi õhufiltri õhku???jäi kuidagi arsaamatuks!

Kui tõmbad tooreklappi peale ja siis hakkab alles korralikult tööle, tähendab see seda et ta saab lisaõhku kuskilt, kas karpa alusest tihendist, väljalaske kollektorist või siis pidurivaakumvõimendist.
Asi on selles et kui sa sõidad 1 või 2 käiguga on mootoril väiksem koormus ning see lisa õhk mille ta võib sealt võimendist saada, ei pane mootorit pirtsutama. Probleem tekkib siis kui liigud kõrgemate käikudega, 3 ja 4-da käiguga. Kungi 2140-ga sõitsin narvast jõhvi poole ning siis olin püsti hädas, lambist keeldus mootor töötamast ja seda kõrgemate käikudega. Lõppuks sain ta liikuma nii et pedaal vastu metalli ning kiirus 50km/h. Kui koju jõudsin, oli väljalaske kollektor kollane. Asja kodus uurima hakkates avastasin et pidurivõimendi oli läbi ja sealt tuli märkimisväärne kogus õhku sisse.
Miks ma seda teepeal ei avastanud? sellepärast et siis olin ka veel liiga roheline et sellist asja taibata. Vend oli see kes soovitas proovida vaakumi voolik kinni panna. Muidugi sellise sõiduga said ka kontaktid korralikult vatti ning tuli välja vahetada.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 10 Nov 2009 16:20 

Liitunud: 09 Sept 2009 10:58
Postitusi: 36
ja vahepeal sõiduajal paukus kah :D


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7