Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 18 Okt 2021 23:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2021 20:50 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
Kuna ma ise pole asjale pihta veel saanud, siis küsiks ehk targemate käest.
Alguses oli nii, et mootori töös vahet ei teinud, kas on toores peal või mitte.
Siis panin peale nn. taastatud karpa K126H. (täielikult läbi pestud nii seest kui väljast, uued tüüsid, uued tihendid ja kõik tihendite vahelised kontaktpinnad ära lihvitud).
Nüüd on nii, et külmkäivitus toorega on võiks õelda, et idekas. Aga mootori soojenedes mootori põõrded hakkavad langema ja tekib ka kerge "puterdus" mootori töös. Lõpuks sureb üldse välja ja käivitub ainult siis kui tooreklapp on sisse lükatud, ehk toores maas.
Üldse on nagu huvitav, sest et kui sooja töötava mootoriga hakkad eksperimendi mõttes toorest peale tõmbama siis mootori põõrded mitte ei hakka tõusma, vaid langevad ja mootor sureb välja.
Autoks siis 412 ja karpa nagu mainitud sai on K126H.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2021 21:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2021 21:27 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
partnermosse kirjutas:
Proovi kütusekruviga kütet juurde keerata, äkki liiga kinni keeratud. Ja loomulikult kütusekruvi kummitihend peab olema mõradeta.


Võib olla loll küsimus, aga kumb neist on küttekruvi?
Pilt

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 28 Jaan 2021 21:49 

Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Postitusi: 183
Asukoht: Iru küla
Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.

_________________
Linnuvabriku garaaž


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 29 Jaan 2021 16:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1143
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Segu läheb liiga rikkaks sooja mootoriga, kui toore peale tõmbad. Nii üldiselt ongi.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2021 11:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 277
Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 30 Jaan 2021 22:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 684
Asukoht: Lavassaare
Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2021 12:47 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
Martin2140 kirjutas:
Kui välja sureb kas siis karbussis kütust on. Võib ka kütusepumba jama olla

Kütust on karpas poole aknani. Peaks vist piisavalt olema.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2021 12:49 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
Seenior kirjutas:
Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.

Jube tüütu on küll kui paned auto maja ees soojenema ja pead koguaeg toaukse vahelt luurama, et kas töötab veel või on välja surnud. Ka soojeneva mootoriga ei tohiks mootor ju välja surra kui toores peal on.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2021 12:55 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
irukas kirjutas:
Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.

Sai mitmeid ringe keeratud ilma, et mootori töös oleks kuuldavaid muutuseid olnud. Kui liiga lahti sai keeratud, siis hakkas kehvemaks mootori töö minema. Liiga kinni siis ka. Aga vahepeal saad ikka mitu ringi nii keerata, et essugi ei muutu. Äkki ma olen lihtsalt kõrvavärdi...

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7