Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 19 Okt 2021 00:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2021 15:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Postitusi: 447
Asukoht: Pärnu/Tartu
mart kirjutas:
irukas kirjutas:
Mõlemad on segukruvid, standard asend on kinni ja 2 pööret lahti(mul käib niimoodi kõige ideaalsemalt) kui käib ebaühtlaselt hakkad mõlemat poole pöörde kaupa keerama.

Sai mitmeid ringe keeratud ilma, et mootori töös oleks kuuldavaid muutuseid olnud. Kui liiga lahti sai keeratud, siis hakkas kehvemaks mootori töö minema. Liiga kinni siis ka. Aga vahepeal saad ikka mitu ringi nii keerata, et essugi ei muutu. Äkki ma olen lihtsalt kõrvavärdi...

Lisaõhku ei saa kuskilt tihendivahelt? Tihtipeale segukruvide asendi muutuse suhtes tundetu mootor viitab viimasele.
Siin ksf. MAZ lahkab ühte 412 mootorit, mille sisselaskekollektori ja plokikaane vaheline tihend oli nii läbi, et karpa peentimmimisest tõenäoliselt samuti eriti efekti ei oleks:


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 31 Jaan 2021 18:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Postitusi: 684
Asukoht: Lavassaare
mart kirjutas:
Seenior kirjutas:
Nn. toores on külmkäivituseks,kui mootor käivitub ja soojeneb,tuleb õhuklappi(nn.toorest)koheselt tagasi lasta. Sooja mootori puhul õhuklapi sulgemisel(toore peale tõmbamisel)ei saagi mootor normaalselt töötada(või seiskub),kuna küttesegu on liiga rikas.

Jube tüütu on küll kui paned auto maja ees soojenema ja pead koguaeg toaukse vahelt luurama, et kas töötab veel või on välja surnud. Ka soojeneva mootoriga ei tohiks mootor ju välja surra kui toores peal on.

See on paraku mehhaanilise karburaatori võlu. Väga raske on hingata,kui hapnik on kinni keeratud,sestap ka mootor välja sureb.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 01 Veebr 2021 15:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1143
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Seal käib ka tooreklapi ja gaasihoovastiku vahel üks vahelüli, mis avab esimest siibrit pisut, et pööre üleval oleks. Kui see on puudu, siis kipub ka välja surema sooja mootoriga.

Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 06 Veebr 2021 21:16 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
Toorega on nüüd kõik korras. Tundub, et partnermossel oli õigus. Peale segukruvide tihendite vahetust läks asi palju paremaks.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 07 Veebr 2021 14:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
mart kirjutas:
Toorega on nüüd kõik korras. Tundub, et partnermossel oli õigus. Peale segukruvide tihendite vahetust läks asi palju paremaks.

Rõõm lugeda, et vihje aitas. Head sõidurõõmu! :burnout

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2021 12:00 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 277
Küsimus selle sama varda kohta millest sass rääkis. Võib seda painutada ka või on mingi kindel tehase seadistus. Hetkel lihtsalt kui toores isegi kõige külmema ilmaga täiesti peale tõmmata siis pöörded jube kõrged. Poole toore pealt on parajad pöörded aga külmkäivitusel ei jää esimese korraga käima.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Küsimus "toore" kohta.
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2021 12:03 

Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Postitusi: 446
Asukoht: Aespa
Martin2140 kirjutas:
Küsimus selle sama varda kohta millest sass rääkis. Võib seda painutada ka või on mingi kindel tehase seadistus. Hetkel lihtsalt kui toores isegi kõige külmema ilmaga täiesti peale tõmmata siis pöörded jube kõrged. Poole toore pealt on parajad pöörded aga külmkäivitusel ei jää esimese korraga käima.

Ma enda omal väänasin ka, aga just sellepärast, et pöördeid juurde saada. Enne see varras vaata, et ei liigutanudki gaasiklappi.

_________________
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 17 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7