5. leht 5-st

Re: Mossede soojendus jm

Postitatud: 14 Veebr 2012 22:17
Postitas stern100
partnermosse kirjutas:
Manks kirjutas:Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)
Kui juba norida, siis kasutagem ikka ÕIGEID sõnu. Õieti tähendab õigupoolest :lol . Ehk "sain ma õigesti aru?"

Lihtsalt nokin :D

Re: Mossede soojendus jm

Postitatud: 14 Veebr 2012 22:39
Postitas partnermosse
stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Manks kirjutas:Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.
4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)
Kui juba norida, siis kasutagem ikka ÕIGEID sõnu. Õieti tähendab õigupoolest :lol . Ehk "sain ma õigesti aru?"

Lihtsalt nokin :D
Ma ei norinud. Lihtsalt peale küsimusele vastuse saamist oleksin saanud oma mõtet edasi arendada. Tekkis mõttepaus lihtsalt.

Re: Mossede soojendus jm

Postitatud: 14 Veebr 2012 22:49
Postitas Sten
See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud. :D
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.

Re: Mossede soojendus jm

Postitatud: 14 Veebr 2012 23:10
Postitas stern100
Sten kirjutas:See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud. :D
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.
Ise olen kasutanud väljendeid "toores peale" ja "toores maha". Ehk "toores peal"= õhuklapp kinni.

Re: Mossede soojendus jm

Postitatud: 15 Veebr 2012 00:22
Postitas partnermosse
Sten kirjutas:See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud. :D
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.
JUST SEDA ! ma mõtlema jäingi ja ei tahtnud nagu nii ka kirjutada, et keegi solvuks. Õnneks Sten ladus minu mõttepausi sõnad siia välja :) :beer

Re: Mossede soojendus jm

Postitatud: 01 Dets 2020 08:25
Postitas Sten
Manks kirjutas:Panin siis vendi kokku ja lahendasin samas ka spiraaltakistusega kiiruse muutmise võimaluse. Mul jäi kolmest asendist järgi 2 ja 3 kiirus. Kui otse mootor taha ühendada, siis on müra tunduvalt suurem. Kui auto peale saab, siis saab lõplikult turbiini eelistest teada.
Panin oma Mossele Toyota Carina E puhuri, aga takistit ei olnud kaasas. Ehk keegi elektrik oskab õigele teele juhatada, et saaks puhurile ühe madalama kiiruse ka juurde.
Ja mis põhimõttel 412IE puhuri lüliti toimib, kas katkestab pluss-ahelat? Kust selle kaitsme leida võiks autost.