Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 20 Okt 2021 00:19

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mossede soojendus jm
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012 22:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3882
Asukoht: Läänemaa, Palivere
partnermosse kirjutas:
Manks kirjutas:
Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.

4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)


Kui juba norida, siis kasutagem ikka ÕIGEID sõnu. Õieti tähendab õigupoolest :lol . Ehk "sain ma õigesti aru?"

Lihtsalt nokin :D

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 94 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mossede soojendus jm
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
stern100 kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Manks kirjutas:
Lugesin natuke valesti. Proovisin täna hommikul ise ka niimoodi, et kui jõudsin 4 käigu peale siis panin õhuklapi kinni. Ilusti toimis, kuni umbes kilomeetri pärast mäkke tõusma hakkasin, siis tekkis vajadus klappi natuke avada.

4 käiguga õhuklapi kinni ? Nii öelda toore-trossi tõmbasid enda poole? (Sain ma õieti aru?)


Kui juba norida, siis kasutagem ikka ÕIGEID sõnu. Õieti tähendab õigupoolest :lol . Ehk "sain ma õigesti aru?"

Lihtsalt nokin :D

Ma ei norinud. Lihtsalt peale küsimusele vastuse saamist oleksin saanud oma mõtet edasi arendada. Tekkis mõttepaus lihtsalt.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mossede soojendus jm
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012 22:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Postitusi: 350
Asukoht: Tartu/Saaremaa
See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud. :D
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mossede soojendus jm
PostitusPostitatud: 14 Veebr 2012 23:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3882
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Sten kirjutas:
See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud. :D
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.


Ise olen kasutanud väljendeid "toores peale" ja "toores maha". Ehk "toores peal"= õhuklapp kinni.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 94 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mossede soojendus jm
PostitusPostitatud: 15 Veebr 2012 00:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Sten kirjutas:
See on jah suht segadust tekitav, et kui
õhuklapi nupp armatuurist enda poole välja tõmmata, läheb õhuklapp kinni
ja kui nupp armatuuri "kinni" lükata, läheb õhuklapp lahti.
Kurat, mul eluaeg sellest rääkimisel arusaamatusi olnud. :D
Ise saan küll aru, kuid ei saa kindel olla, kas ka vestluskaaslane õigesti aru saab.

JUST SEDA ! ma mõtlema jäingi ja ei tahtnud nagu nii ka kirjutada, et keegi solvuks. Õnneks Sten ladus minu mõttepausi sõnad siia välja :) :beer

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Mossede soojendus jm
PostitusPostitatud: 01 Dets 2020 08:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Postitusi: 350
Asukoht: Tartu/Saaremaa
Manks kirjutas:
Panin siis vendi kokku ja lahendasin samas ka spiraaltakistusega kiiruse muutmise võimaluse. Mul jäi kolmest asendist järgi 2 ja 3 kiirus. Kui otse mootor taha ühendada, siis on müra tunduvalt suurem. Kui auto peale saab, siis saab lõplikult turbiini eelistest teada.

Panin oma Mossele Toyota Carina E puhuri, aga takistit ei olnud kaasas. Ehk keegi elektrik oskab õigele teele juhatada, et saaks puhurile ühe madalama kiiruse ka juurde.
Ja mis põhimõttel 412IE puhuri lüliti toimib, kas katkestab pluss-ahelat? Kust selle kaitsme leida võiks autost.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7