Eesti Moskvich Klubi
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/

Probleem mossega
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=6587
1. leht 2-st

Autor:  Danlandia [ 18 Mai 2019 13:35 ]
Teema pealkiri:  Probleem mossega

Keegi teab, mis viga võib olla?
Moskvich 2140, et kohapeal käib nagu ilusti, aga proovisime sõita, siis ei tahtnud pöördesse minna ja võimu polnud kohe üldse

Autor:  Martin2140 [ 18 Mai 2019 21:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Vana tüübi karbuss või daaz?

Autor:  partnermosse [ 18 Mai 2019 23:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.

Autor:  Danlandia [ 19 Mai 2019 00:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

partnermosse kirjutas:
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.


Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema

Autor:  partnermosse [ 19 Mai 2019 00:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Danlandia kirjutas:
partnermosse kirjutas:
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.


Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema

Ka olemasoleva saab korda teha ;)

Autor:  Martin2140 [ 19 Mai 2019 07:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

Autor:  Danlandia [ 19 Mai 2019 12:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Martin2140 kirjutas:
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

Mul oli, nii et pidin gaasi pumpama koguaeg, et ära ei sureks

Autor:  partnermosse [ 19 Mai 2019 14:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Martin2140 kirjutas:
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

Vanatüübi K-126 mõtlesid? Nendega ei tegele, pole varuosi. Aga DAAZidel jah kiirenduspumbamembraanid nigelad, parimad on punast värvi. Teised tehtud nagu vakstust ja bensiin sööb nad auklikuks.

Autor:  Martin2140 [ 19 Mai 2019 20:43 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.

Autor:  partnermosse [ 20 Mai 2019 12:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Probleem mossega

Martin2140 kirjutas:
k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.

Leidsin 1 tutika remontkomplekti K-126 -le. Kui on soovi, anna teada.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/