1. leht 2-st

Probleem mossega

Postitatud: 18 Mai 2019 13:35
Postitas Danlandia
Keegi teab, mis viga võib olla?
Moskvich 2140, et kohapeal käib nagu ilusti, aga proovisime sõita, siis ei tahtnud pöördesse minna ja võimu polnud kohe üldse

Re: Probleem mossega

Postitatud: 18 Mai 2019 21:18
Postitas Martin2140
Vana tüübi karbuss või daaz?

Re: Probleem mossega

Postitatud: 18 Mai 2019 23:38
Postitas partnermosse
Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.

Re: Probleem mossega

Postitatud: 19 Mai 2019 00:08
Postitas Danlandia
partnermosse kirjutas:Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema

Re: Probleem mossega

Postitatud: 19 Mai 2019 00:14
Postitas partnermosse
Danlandia kirjutas:
partnermosse kirjutas:Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema
Ka olemasoleva saab korda teha ;)

Re: Probleem mossega

Postitatud: 19 Mai 2019 07:07
Postitas Martin2140
Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.

Re: Probleem mossega

Postitatud: 19 Mai 2019 12:01
Postitas Danlandia
Martin2140 kirjutas:Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Mul oli, nii et pidin gaasi pumpama koguaeg, et ära ei sureks

Re: Probleem mossega

Postitatud: 19 Mai 2019 14:56
Postitas partnermosse
Martin2140 kirjutas:Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Vanatüübi K-126 mõtlesid? Nendega ei tegele, pole varuosi. Aga DAAZidel jah kiirenduspumbamembraanid nigelad, parimad on punast värvi. Teised tehtud nagu vakstust ja bensiin sööb nad auklikuks.

Re: Probleem mossega

Postitatud: 19 Mai 2019 20:43
Postitas Martin2140
k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.

Re: Probleem mossega

Postitatud: 20 Mai 2019 12:06
Postitas partnermosse
Martin2140 kirjutas:k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.
Leidsin 1 tutika remontkomplekti K-126 -le. Kui on soovi, anna teada.