probleem iz 412 mootoriga

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
HRS21
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Aug 2014 23:42
Telefon: 56927300
Asukoht: tallinn,laagri

probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas HRS21 »

Gaasi andes tahab välja surra
Mootor sai eelmine talv tööle pandud, hakkas kohe tööle aga karburaator lasi igalt poolt läbi sai siis daaz 2105 karburaator peale pandud. Siis sai arki sõidetud ja sealt tagasi ka ja siis läks auto talveks garaaži. Garaazis sai plokkikaane tihend ära vahetatud (kuna arvasin et laseb läbi kuna tegi natuke imeliku häält aga tihend oli terve, hoopis jahutus vedeliku tunnelid olid liiva täis umbes 2cm. See sai puhtaks tehtud.) Siis läks kõik tagasi kokku. Läks tööle ka kohe. Kuna sidur oli kinni jäänud tahtsin seda lahti saada aga siis mootor ei tahtnud pöördesse minna. Sai karburaatori lähemalt uuritud ja selgus et töötab ainult ühe lõõriga sai siis daaz 2101 karburaator (taastatud) peale pandud, sellega töötab hästi tühi käigul aga kohe kui gaasi annad siis tahab välja surra. Milles probleem ei sa aru on proovitud teisi karburaatore aga probleem sama.
Oskab keegi aidata?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas partnermosse »

Kas probleem 2101 karburaatoriga külmal mootoril gaasi andes või sooja mootoriga? Miks ei kasuta edasi 2105 karburaatorit millega ülevaatusel käisid?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
HRS21
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Aug 2014 23:42
Telefon: 56927300
Asukoht: tallinn,laagri

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas HRS21 »

See probleem on nii külma kui ka sooja mootoriga.
Üv pole käinud ,käisin ARKis et enda nimele vormistada.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas partnermosse »

HRS21 kirjutas:See probleem on nii külma kui ka sooja mootoriga.
Üv pole käinud ,käisin ARKis et enda nimele vormistada.
Saatsin sulle PS-i.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
HRS21
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Aug 2014 23:42
Telefon: 56927300
Asukoht: tallinn,laagri

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas HRS21 »

probleem lahendatud ja suur tänu partnermossele
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas sass »

Tore oleks avalikult ka teada anda, milles põhjus oli... Ise arvaks, et kiirenduspump ei löö.

Teistel, kellel sama probleem, oleks hiljem lihtsam.
HRS21
Postitusi: 7
Liitunud: 08 Aug 2014 23:42
Telefon: 56927300
Asukoht: tallinn,laagri

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas HRS21 »

probleem oli selles et auto taga osa oli õhus ,sest tegin taga pidureid ja karburaatoris olid valed düüsid ja kütuse tase oli ka paikast ära.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: probleem iz 412 mootoriga

Postitus Postitas partnermosse »

Lisan veidike asjaolu, mis selle 2101 mehaanilise karpa omapäraks ja reguleerimise võtmeks ehk on, mida mõned äkki teavad ja mõned mitte. Lisaks sellele, mida HRS21 kirjutas, oli reguleerimise eripära erinevus selles, mida niiöelda DAAZ karpade puhul kasutatakse (segukruvi lõpuni sisse ja 2 täispööret tagasi ja siis ongi kõik+tühikäiguregull ja asi mutt), et selle karburaatori tühikäiku regullides peab segukruvi välja keerama oluliselt rohkem kui need 2 pööret tagasi ja seda selleks, et suurendada kiirenduspumbast tulevat kütusekoguse hulka, sest kui segukruvi on on ainult 2 pööret tagasi keeratud, siis kipub sellest kogusest kiirendamiseks kütust nappima,mootor hakkab justkui puterdama ja läeb kuni selleni välja, et ka seiskub. Ja põhjustab seda anomaaliat lihtsalt tühikäigukruvi keeramine kuna see avab otseselt alumise segusiibri ehk tekib situatsioon -rohkem õhku ja vähe kütust just sel momendil kui pedaali vajutatakse kiirendamiseks, mida uutematel DAAZ karpadel ei esine.
Loodan, et see kirjeldus on ehk kellegile tulevikus abiks just 2101 karburaatori reguleerimisel.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta