7. leht 7-st

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 07 Sept 2020 12:58
Postitas 13piisab
Õigus jah - segukruvi on siiski kütusele.
TÜV vedas segukruvi (segu rikkamaks. See mõjutas HCd vähe, aga lahjat segu pole ju vaja) ja süüte kruvimisega (antud juhul päripäeva. Ilmselt hilisem, kuna kiirendades tõmbab nüüd hinge kinni) läbi, aga sõiduks ei ole süüte-konf küll hea ja pean selle tagasi keerama :(

tühikäigu segukruvi tihend on uus, aga ikka kuulab seda halvasti. Kruvi liigub kuidagi pehmelt ja CO kõigub hüppeliselt. Kas mul on ikka karbussis õige kruvi? On selline faasidega:
http://teet.luarvik.org/d/7722-1/IMG_20 ... 0x1200.jpg

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 09 Sept 2020 15:50
Postitas partnermosse
13piisab kirjutas:Õigus jah - segukruvi on siiski kütusele.
TÜV vedas segukruvi (segu rikkamaks. See mõjutas HCd vähe, aga lahjat segu pole ju vaja) ja süüte kruvimisega (antud juhul päripäeva. Ilmselt hilisem, kuna kiirendades tõmbab nüüd hinge kinni) läbi, aga sõiduks ei ole süüte-konf küll hea ja pean selle tagasi keerama :(

tühikäigu segukruvi tihend on uus, aga ikka kuulab seda halvasti. Kruvi liigub kuidagi pehmelt ja CO kõigub hüppeliselt. Kas mul on ikka karbussis õige kruvi? On selline faasidega:
http://teet.luarvik.org/d/7722-1/IMG_20 ... 0x1200.jpg
Süüte keeramine päripäeva teeb süüte varasemaks, mitte hilisemaks.
Segukruvi pildil on sul õige, aga hüppelist co-d võivad põhjustada mitmed põhjustajad, alates õigedt süütemomendist kuni karburaatori tühikäigu kanaliteni välja.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 11 Sept 2020 17:56
Postitas irukas
Ülevaatusel katsetasin ükskord seda süüte keeramist, tulemust CO suhtes ei olnud.