Eesti Moskvich Klubi
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/

Karbussi probleem
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=9&t=5640
2. leht 6-st

Autor:  sass [ 28 Juun 2016 15:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Pane uued düüsid sisse, esimesse kambrisse väiksemate numbritega, teise kambrisse suuremad. Täpselt peast ei mäleta, mis need numbrid olema pidid, aga tunduvad õiged. Võimalus on, et viga selles oligi.

Ühtlasi igaks petteks võid küünlad uuesti maha võtta, korralikult ära puhastada... Samuti karburaator päris puhas pole, vöid korra veel üle käia.

Autor:  Oliver [ 28 Juun 2016 16:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Samas ennem sõitis sooja mootoriga kenasti, kui pedaali põhja ei vajutanud, pedaali jõulisemalt vajutades puterdas. Kui suuremad düüsid sisse panna, siis vist bensukulu ka suurem.

Autor:  Oliver [ 28 Juun 2016 18:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D

Autor:  Oliver [ 28 Juun 2016 18:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Mootor hakkas tööle, aga jube valjult töötab. Enne tühikäigul töötas vaiksemalt, sumbutist tuleb ka valjem heli. Ehk saab palju kätte? Proovisõitu veel ei teinud, piduri peasilinder laua peal hetkel. Mootor madalatel pööretel veits rappub. Võibolla ikkagi liiga suure avaga düüsid sees?

Autor:  partnermosse [ 28 Juun 2016 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Oliver kirjutas:
Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D

Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...

Autor:  Oliver [ 28 Juun 2016 19:02 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?

Autor:  partnermosse [ 28 Juun 2016 19:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Oliver kirjutas:
Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?

Nu jah noh, selle 109 asemel võid panna ka 110 ja 112 ka ! On parem ...

Autor:  Oliver [ 28 Juun 2016 19:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)

Autor:  partnermosse [ 28 Juun 2016 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Oliver kirjutas:
Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)

Sääntse komplekti leiad DAAZ karburaatorite remondikomplektidest lada ja moskvichi omadest ...

Autor:  sass [ 28 Juun 2016 20:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Karbussi probleem

Need numbrid ei ühti K126 karburaatoril ja DAAZ-il. Pane rahuga need düüsid sisse, mis remont komplektis olid. Ja kindlasti esimesse kambrisse väiksemad, teise suuremad. Mis düüsid sul K126 remont komplektis tulid?

Kui 125 ja 250 on bensudüüsid ja öhk on 230 ja 315, siis tuleb panna esimesse lööri 125/230 ja teise 250/315.

2. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/