2. leht 7-st

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 15:14
Postitas sass
Pane uued düüsid sisse, esimesse kambrisse väiksemate numbritega, teise kambrisse suuremad. Täpselt peast ei mäleta, mis need numbrid olema pidid, aga tunduvad õiged. Võimalus on, et viga selles oligi.

Ühtlasi igaks petteks võid küünlad uuesti maha võtta, korralikult ära puhastada... Samuti karburaator päris puhas pole, vöid korra veel üle käia.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 16:50
Postitas Oliver
Samas ennem sõitis sooja mootoriga kenasti, kui pedaali põhja ei vajutanud, pedaali jõulisemalt vajutades puterdas. Kui suuremad düüsid sisse panna, siis vist bensukulu ka suurem.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 18:01
Postitas Oliver
Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 18:54
Postitas Oliver
Mootor hakkas tööle, aga jube valjult töötab. Enne tühikäigul töötas vaiksemalt, sumbutist tuleb ka valjem heli. Ehk saab palju kätte? Proovisõitu veel ei teinud, piduri peasilinder laua peal hetkel. Mootor madalatel pööretel veits rappub. Võibolla ikkagi liiga suure avaga düüsid sees?

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 18:58
Postitas partnermosse
Oliver kirjutas:Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D
Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 19:02
Postitas Oliver
Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 19:04
Postitas partnermosse
Oliver kirjutas:Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?
Nu jah noh, selle 109 asemel võid panna ka 110 ja 112 ka ! On parem ...

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 19:06
Postitas Oliver
Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 19:16
Postitas partnermosse
Oliver kirjutas:Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)
Sääntse komplekti leiad DAAZ karburaatorite remondikomplektidest lada ja moskvichi omadest ...

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 20:58
Postitas sass
Need numbrid ei ühti K126 karburaatoril ja DAAZ-il. Pane rahuga need düüsid sisse, mis remont komplektis olid. Ja kindlasti esimesse kambrisse väiksemad, teise suuremad. Mis düüsid sul K126 remont komplektis tulid?

Kui 125 ja 250 on bensudüüsid ja öhk on 230 ja 315, siis tuleb panna esimesse lööri 125/230 ja teise 250/315.