1. leht 7-st

Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 00:36
Postitas Oliver
Tervist!

Mudeliks 1976. aasta Azlk 2140 ja mureks on karbuss. Külmalt töötab halvasti ja puterdab. Puhastus ei aita. Räägitakse ikka, et siksi karbuss pidi parem olema, aga samas ka kuulnud, et pigem vana karbuss korda teha. Hetkel on peal K-126Б karbuss. Kas on mõtet peale aretada siksi WEBERI karbuss või vana korda teha ja paika sättida? Ehk targemas mossemehed oskavad rääkida ja õpetada :)

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 01:06
Postitas hard0
Tooreklappi ikka kasutad?

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 08:10
Postitas Oliver
Tooreklapp enamus ajast kinni, muidu ei sõida. Külmalt puterdab ka siis. Soojalt gaasipedaali väga palju suruda ei kannata. Ostsin alles peale uued küünlad ja tulemus sama. Karbussi puhastanud palju. Ühe korra leotasin küünlaid lahustis. Siis umbes 2 km oli probleem kadunud ja sõitis kenasti. Tõmbas istmesse ja puha. Pidu ei kestnud kaua ja puterdas sama moodi edasi. Säde on hea, selles ei tohiks probleem olla. Kahtlustan ikkagi karbussi, vb pole paigas. Hetkel kaalun kahte varianti - kas osta remontkomplekt karbussile või peale panna siksi karbuss, ehk targemad teavad täpsemalt rääkida.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 12:08
Postitas sass
К-126Б karburaator ei ole 2140 peale mõeldud, tegemist on GAZ tüüpi sõidukitel kasutatava karburaatoriga (GAZ 24 näiteks). Lada pealt otse karburaatori võttes ei pruugi ka see õigesti toimida.

Parim variant on hankida selline karburaator, mida on Moskvichile tehasest pandud, teha puhastus, kontrollida pinnad-avad-düüsid, teha täielik remont ja siis ta peab töötama.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 21:10
Postitas Oliver
Minu viga, k-126 H on peal hoopis. Raskest päevast pea pehme ja kasutasin google abi, et meelde tuletada :D vist ei läinut täppi. Tõin täna remontkomplekti ära ja lähiajal teen karbussi korda. Siis selgub, kas karbuss ei tööta korralikult või puudub endal piisav kogemus :D

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 21:49
Postitas kassu
Oliver kirjutas:Minu viga, k-126 H on peal hoopis. Raskest päevast pea pehme ja kasutasin google abi, et meelde tuletada :D vist ei läinut täppi. Tõin täna remontkomplekti ära ja lähiajal teen karbussi korda. Siis selgub, kas karbuss ei tööta korralikult või puudub endal piisav kogemus :D



Minu arvates peaks AZLK 2140 olema daaz mitte k-126H või ma eksin selles? k-126H peaks olema moskvich 408 oma

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 22:03
Postitas Oliver
Käisin ja uurisin täitsa järgi, mis karbussil kirjas - K126H. Ei oska öelda, kas see on originaal või mitte. Ostes oli see seal peal igatahes.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 27 Juun 2016 22:11
Postitas Martpoiss
Minu 21406-l on kindlasti tehasest saati K-126 peal.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 08:40
Postitas sass
kassu kirjutas:
Minu arvates peaks AZLK 2140 olema daaz mitte k-126H või ma eksin selles? k-126H peaks olema moskvich 408 oma
Algusaastatel oli just nimelt K-126H (ehk siis ladina tähtedest K126N), hiljem oli DAAZ.

408 peal oli K126 ladina tähtedes markeeringuga "P". Ehk siis К-126П.

Võib veel öelda, et K126 tüüpi karburaator on lihtsam tööle saada ja on pisut lollikindlam. Töötab tehase reguleeringuga hästi ja üsnagi jõuliselt. DAAZ 2101 on küll pisut ökonoomsem, aga ka jõuetum.

Re: Karbussi probleem

Postitatud: 28 Juun 2016 14:41
Postitas Oliver
Lammutasin karbussi laiali ja uurisin neid düüse. Vanade pealt väga ei suuda välja lugeda, mis mõõdus on. Aga remontkomplektis olevad uued düüsid on juba silmaga nähtavalt suuremad. Kas jätan vanad külge või vahetan suurtemate vastu?
Karbuss ise selline
Piltupload img

õhu düüsid? on sellised. üks on 230 ja teine 320
Piltupload img

bensu düüsid? on sellised, ühel peal 125(pole pildil) ja teisel 250
Piltupload img