Karbussi probleem

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Martin2140 »

Muhulane kirjutas:Suuremas avauses käib klapp ees jah.
aga missugune klapp käib kus. suure avause all on poldiauk, kas sinna läheb siis mingi asi ette ja poldiga kinni või peaks klapp olema selle õhukopsiku sees? äkki saab keegi pilti teha.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Muhulane »

Sul on lihtsam komplektne õhupuhasti hankida,kui selle klapiga mässama hakata. Eraldi sellist klappi saada ei ole ja eraldi seda klappi keegi sulle ärima ka ei hakka ilmselgelt.Kui,siis koos õhupuhastiga.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas tanello2 »

Tere, väike mure- DAAZ 2140-1107010 karburaator ei taha kohapealt lasta normaalselt ära söita.
Pole varem sellise daaziga kokku puutunud, kus 1.löör on mehaaniliselt ühenduses pedaaliga aga 2.löör on täiesti sõltumatu ja töötab krt teab mis juhiste alusel.
http://www.drive.google.com/file/d/1C6U ... sp=sharing
kruvi nr 2 on segukruvi, ainuke kruvi mida üldse väljaspoolt keerata annab.
kujutisel olev vaakumühendus nr 1 on mul jagajaga ühenduses, netist vaadates vahivad vastu ainult sellised pildid, kus on ka olemas vaakumühendus nr 3, aga see on önomizeri jaoks, mul setä ühendust pole seega ma ei teagi....vb on olemasolev ühendus ka ainult öko oma, sest milleks muidu see korrektor nr 3 mul veel karpa küljes on ?

kohapeal ei lase ca 850 p/min tiksuda, vaid sureb sujuvalt välja :(
keerasin ss kruvi nr 2 niikaua välja kuniks kohapeal käima jäi, aga tundub et pöörded on seal 1500 juures juba :ouh
Kui nüüd kohapealt tahan ära minna siis tuleb kohe julgelt gaasiga kaasa aidata sest minek on pm 0, läheb nagu tigu.
Kui nüüd löpuks hoo ülesse saada siis näiteks 70nega 4.peale lülitades jeeli-jeeli liigub kiiruse osuti ülesse poole, pedaali vöib põhimõtteliselt läbi auto põranda ka suruda, vahet väga pole.

Hilfen bitte !
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
irukas
Postitusi: 177
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas irukas »

Võin aidata aga tahan ise kohal olla, ühendust saab 55 81 505.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas partnermosse »

Tühikäigukruvi nr 3 kui vaakumvooliku otsaga, tee pimedaks mingi vooliku ja voolikusse sisse keeratud kruviga. Segukruvi nr 2 keera sisse lõpuni ja keera 2 täispööret tagasi, eelnevalt kontrolli, et kruvi nr 2 rõngastihend oleks terve!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas tanello2 »

Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
ipi
Postitusi: 31
Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Telefon: 53413823
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas ipi »

tanello2 kirjutas:Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...
Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.
IŽ 412
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas partnermosse »

ipi kirjutas:
tanello2 kirjutas:Nr 3 küljes pole eralsi mingit toru olemas, seepärast mainingi, et netiavarustes jh seal on ka toru ots ja see peaks önomizerisse minema aga mul pole selle kruvi otsas mingit väljundit, samas kruvi ise pn füüsiliselt olemas kyll...
Tee pilt sellest ekonomaiserist, jutu järgi tundub, et sul küljes siis nö väike ekonomaiser, mida saab kruvist reguleerida (~2,5 pööret kinnisest asendist lahti). Olles vaadanud youtubes erinevaid vene tehnikamehi, siis suured (õhuga juhitavad) vahetataksegi esmajärjekorras väikese vastu välja.
Markeeringuga karpal 2140-..... ei saa sellist toimingut teha ehk väiksema vastu vahetada. Seda on võimalik teostada siis 2105 ja 2107 karpade puhul vaakumiga ajami mehaanilise tühikäigukruvi vastu vahetada.

NB! ~2.5 pööret tagasi keeratakse kütuse segukruvi.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
13piisab
Postitusi: 91
Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Telefon: 5226961
Asukoht: Saku-Laagri-Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas 13piisab »

Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% :) ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?
Punkt hakkas kinni minema ja kuna oli ka käsipiduri-jama, ei hakanud seal segukruvi kontrollima.
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas partnermosse »

13piisab kirjutas:Heitgaasid: kui segukruvi on liiga lahti (CO lausa 0,187% :) ), siis kas see võib ka HC üles (3300ppm...) lüüa?.
Segukruvi ehk kütusekoguse etteandmine oli sul äkitse täitsa kinni keeratud, et lausa 0.187 :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta