Juhitavus

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
yackass
Postitusi: 1
Liitunud: 12 Nov 2015 18:08

Juhitavus

Postitus Postitas yackass »

Tervist, ühe mosse taastamine hetkel käsil ning mind vaevab üleüldine masina juhitavus. Sooviks konkreetseid nõuandeid peale selle, et praegune tehniline olukord oleks korralik ning amordid korralikud. Mõistan, et sitast saia on keeruline teha, aga kui masina juhitavus oleks võimalik saada lääne kaheksakümnendate sportlikute sõidukite tasemele või sinna lähedalegi oleks väga tore. Siiamaani on siiski mulje jäänud, et seda teha on keeruline, arvestades lehtvedrustust ja muud.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Juhitavus

Postitus Postitas sass »

Märksönadeks rooligeomeetria, järeljooks, aeglane lehtvedru - googlest leiab vastused, mosse puhul katse-eksitusmeetodil saavutatav väga hea juhitavus ja ilmanaljata.
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: Juhitavus

Postitus Postitas Martpoiss »

Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: Juhitavus

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Juhitavus

Postitus Postitas Muhulane »

TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......
Kulub täitsa vabalt õli olemasolu korral.
Volga oli näiteks olemas. Lõtk tuli ikkagi sisse,kuigi õlitase oli kogu aeg normis.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: Juhitavus

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Muhulane kirjutas:
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Martpoiss kirjutas:Põhihädaks on Mossedel tavaliselt kulunud roolikarp mis roolile suure lõtku tekitab.
Ja kulumine sellepärast,et keegi ei viitsi kontrollida roolikarbis õli olemasolu.......
Kulub täitsa vabalt õli olemasolu korral.
Volga oli näiteks olemas. Lõtk tuli ikkagi sisse,kuigi õlitase oli kogu aeg normis.
No Volgat ärge nüüd Mossega võrrelge...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Juhitavus

Postitus Postitas MAZ »

Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: Juhitavus

Postitus Postitas marek »

MAZ kirjutas:Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
Lihtsalt kõrvalmärkuseks. Olen kuulnud sellist hädalahendust et kulunud roolikarbid lasti vene ajal varuosade puudumise tõttu "tavotti" täis kui õli enam ei pidanud. Talvel võis eriti tore olla sellist rooli keerata :lol Aga samas kindlasti parem variant kui kuivalt kasutada. Aga pigem vist selline tegevus läheb sinna autokere epo ja ajalehega lappimise jms. Nõukogude viljastavate tingimuste autoparandamisnippide kategooriasse.
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: Juhitavus

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

marek kirjutas:
MAZ kirjutas:Põhimõtteliselt roolikarbi ehtitus,tööpõhimõte on Volgal GAZ 24 ja Moskvich 412-2140 sama. Pigem on lõtku tekkimises süüdi see,et unustatakse peale keerata õigel ajal,ei tunnetata karbi lõtku ära. Ning siis sööbki tigu karbis end ühe kohapeale sisse ja hiljem enam õli ega pealekeeramine ei aita. Moskvichil ja Volgal on ka see häda,et alumine rõngastihend ja puks kuluvad ära ja sealt tekib iseeneslik õlikadu.
Lihtsalt kõrvalmärkuseks. Olen kuulnud sellist hädalahendust et kulunud roolikarbid lasti vene ajal varuosade puudumise tõttu "tavotti" täis kui õli enam ei pidanud. Talvel võis eriti tore olla sellist rooli keerata :lol Aga samas kindlasti parem variant kui kuivalt kasutada. Aga pigem vist selline tegevus läheb sinna autokere epo ja ajalehega lappimise jms. Nõukogude viljastavate tingimuste autoparandamisnippide kategooriasse.
Tavoti ja solidooli panek roolikarpi täitsa toimiv lahendus ka talvel. No mida seal saab siis hullu juhtuda....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Juhitavus

Postitus Postitas MAZ »

Ma veel solidooli täis roolikarp pole kohanud aga kunagi ostsis sõber Tagadi laadalt oma Dneprile tagavara tagadiffri. Mõtles,et oh hea asi,käib üsna hästi veel ringi ja ei lõtku ka. Pärast lahti võttes oli seest paksult seebi taolist määret täis aetud. Pärast ära pesemist selgus,et diffri hambad maas ja kulunud. Vot siis petukaupa. Samamoodi on olnud juhuseid,kuidas vist sama müüja käest saadi vana,lõtke täis jawa väntvõll uue pähe(nägi väja õlipaberid ja puha). Aga kuna tegu oli 1.a külalis esinejaga siis teada pole,kes see pätt selline oli.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta