2. leht 4-st

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 22:46
Postitas stern100
Muhulane kirjutas:Minu auto eelmine omanik oli sestap Kamsa õli sisse pannud,et õlisurve maruvilets. Ise ma pole teise õliga katsetanud veel,et kas vastab tõele.
See on tõesti tõsi, et Kamsa omaga saab surve viimase meetodiga heaks :lol

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 22:48
Postitas Muhulane
Nojah,mootoriremont niiehk naa ees ootamas :) Pääle remonti,vot siis korralik õli sisse.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 06 Veebr 2015 14:31
Postitas moskiito
Martpoiss kirjutas:Kui Mossega (tegelt ükskõik mis autoga) aastaringselt sõita tahad siis tasub vene õlid ära unustada. Mul endal on kogemused Villisega, millel sildades ja kastis vene õlid olid ja hommikul sõitma hakates pidi ette vaatama et autot välja ei suretaks- selline tunne nagu käsipidur oleks peal. Pärast sildade õli poolsünt GL-5 vastu vahetamist läks asi palju paremaks.
no ei tea, mina kasutan enda autos vanu vene määrdeid ja tiksub ilusti talvel, pole tal häda kedagist :) mootoris autool ja mujal vana hea "tatt", eks rahakott mängib siin ka rolli. Kuna mootorist eritub õli pidevalt, siis autooli juurde valada pole kallis lõbu aga sildades ma lihtsalt pole viitsinud õli vahetada mootsama vastu.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 06 Veebr 2015 15:33
Postitas SanderV
on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks :D

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 06 Veebr 2015 18:44
Postitas moskiito
SanderV kirjutas:on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks :D
no ei tea mis õli te siis kasutate :D mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 06 Veebr 2015 21:03
Postitas Seenior
Rusikareegel on,et kui masin korralikult määritud,siis ta ka kestab!Loomulikult ei saa vanale pigitunud mootorile moodsat pesuvõimega õli panna,aga muidu-egas võiga putru riku!

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 27 Veebr 2015 23:33
Postitas partnermosse
[quote="moskiito"][quote="SanderV"]on ikka vahe küll.. kui talvel krdi neutraalis tahab masin kohalt minema panna nii et piduriga kinni hoiad, sidurit libistab nagu ma ei tea midagi, jõudu pole (silla õli paks) ja rooli keerad kahe käega.. siis ikka õli veidi paks talve jaoks :D[/quote]
no ei tea mis õli te siis kasutate :D mingi -10 kraadiga pole probleemi ja masin seisab ilusti kohapeal, selline nähtus tuleb ilmsiks alles siis kui väljas on -20 ja rohkem.[/quote]
-20 talvel sõitmiseks on väga hea mineraal 10w-40

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 15 Okt 2016 11:28
Postitas HendrikR
Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse? :)

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 15 Okt 2016 12:44
Postitas Muhulane
HendrikR kirjutas:Nii, sain oma auto tagasi remondist... peale kasti remonti pandi sisse TEP-15 õli. Kas TEP on kastile hea või peaks ikka Mobili 80W90 õli panema sisse? :)
TEP 15 pole mõistlik valik.Kui tahad vene õli kasutada,siis pane TAD 17i
Peale remonti pane esmalt TAD ,sõidad teatud kilometraaži ära ja siis paned lääne oma sisse.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 15 Okt 2016 18:26
Postitas BergIE
Mina väga pikalt ei mõelnud. Käigukast GL 4, tagasild eelistab GL 5, viskoossusi valib igaüks ise, vastavalt aastaajale. 80-90 sinna panin ja motosse 15-40 mineraal.