1. leht 4-st

K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 12:59
Postitas Muhulane
Huvitab siis,milliseid kaasaegseid määrdeid-õlisid keegi oma auto juures kasutab? Liigendites,käigukastis,tagasillas. Ka need,kes oma mosuga aastaringselt sõidavad.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 13:27
Postitas sass
Mootorisse üldjuhul 10W40, poolsünteetiline ja mitte täitsa odava otsa õli (Mobil Super 2000 enamasti olnud).
Kasti ja tagasilda TAD 17i - suveautol pole vahet, külmaga kasutaks tänapäevast õli. Samas võib ka hüpoidülekandele mõeldud 80W-90 kastiõli panna (GL-5 vist).
Laagrites kaasaegne laagrimääre, liigenditesse läks mingi universaalne mineraalne määre. Pidurivedelik DOT4. Puksid liitiummäärdega (stabikas nt). Ja kõik muu Litol24 (poldid-mutrid jm liigendid, liikuvad osad).

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 14:14
Postitas TALUPOEG TALUJA
Tere!
Aastaringi kasutan vene õlisid ja määrdeid käigukastis,tagasillas ja paksematest asjadest Litol 24,Solidool jne. Nendel autodel millele olen teinud mootorile remonti ja näpukesed mustaks teinud....panen odavat poolsünti. Diiselmootorisse panen hetkel mingit 10W30-et. Üks mosse saab aga tavalist Autooli,kuna vanasse töötanud mootorisse tuleb panna seda ikka edasi..... raudne reegel.
Pidurisüsteemis kas PSK või Neva.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 19:36
Postitas HendrikR
Mootoris 5W40(Mobil Super 3000,maksab mingi 40 euri 5 liitrit),käigukastis ja tagasillas on uuem õli(hüpoidülekandele mõeldud oli,täpse nimetuse jään võlgu hetkel).Ja pidurivedelikuks DOT-4 :)

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 19:39
Postitas stern100
Ralliautos : suvel 10w60 liquy moly race tech täissünt, talvel 10w50 täissünt.
Sildades ka liquy moly õlid, GL4 ja GL5

Suveliikuris oli muidu texaco 10w40 poolsünt ning sildades totali toodang.

Kurta ei saa millegi üle. Isiklikult vene õli ei kasutaks kuskil ( ainult siis kui on tõsiselt kole ja remontimata mootor ), isegi sildades mitte ( okei, suvel kannatab vene sillaõli ka ära).

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 19:49
Postitas Martpoiss
Kui Mossega (tegelt ükskõik mis autoga) aastaringselt sõita tahad siis tasub vene õlid ära unustada. Mul endal on kogemused Villisega, millel sildades ja kastis vene õlid olid ja hommikul sõitma hakates pidi ette vaatama et autot välja ei suretaks- selline tunne nagu käsipidur oleks peal. Pärast sildade õli poolsünt GL-5 vastu vahetamist läks asi palju paremaks.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 20:04
Postitas Muhulane
Kuna plaan ongi vene omadest loobuda,siis pisut uurin,et milliseid määrdeid keegi kasutab. Käimakotti läks peale remonti juba lääne oma,Carlube toodang. Tagasillas on veel Tad sees ja mootoris Kamazi õli. No ja pidurites ka PSK sees. Need kolm sõlme saavad lääne toodangu peale remonti.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 21:40
Postitas Seenior
Kasti ja silda pane GL5 markeeringuga õli(Tad-17 kuulub ka sinna punti). Mootoris Kamaz-i õliga vene ajast on mul kogemus olemas-tagitas mootori nii ära,et isegi õlipumba võtturi sõelast ´õli läbi enam ei pääsenud.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 21:59
Postitas TALUPOEG TALUJA
Seenior kirjutas:Kasti ja silda pane GL5 markeeringuga õli(Tad-17 kuulub ka sinna punti). Mootoris Kamaz-i õliga vene ajast on mul kogemus olemas-tagitas mootori nii ära,et isegi õlipumba võtturi sõelast ´õli läbi enam ei pääsenud.
Tere!
Iseasi on nüüd see,et vanal ajal oli Kamsa õli vast ilma pesemisaineteta.... järsku uuem versioon enam ei tagita? Kas on selle kohta mingeid jutte liikunud?
T.

Re: K: Kaasaegsete määrdeainete kasutamine Moskvitši juures.

Postitatud: 05 Veebr 2015 22:44
Postitas Muhulane
Minu auto eelmine omanik oli sestap Kamsa õli sisse pannud,et õlisurve maruvilets. Ise ma pole teise õliga katsetanud veel,et kas vastab tõele.