Paks transmissioonõli

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Paks transmissioonõli

Postitus Postitas wax »

MAZ kirjutas:TEP-15 on küll igas tanklas saada aga Moskvichi käigukastis ja tagasillas tuleb kasutada hüpoidülekandele mõeldud transmissiooni õli ehk TAD-17i!!
Ehk rumal küsimus, aga mis juhtub, kui diffri leotamiseks TEP-15 kasutada? Oli just selline plaan... ;)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas stern100 »

wax kirjutas:
MAZ kirjutas:TEP-15 on küll igas tanklas saada aga Moskvichi käigukastis ja tagasillas tuleb kasutada hüpoidülekandele mõeldud transmissiooni õli ehk TAD-17i!!
Ehk rumal küsimus, aga mis juhtub, kui diffri leotamiseks TEP-15 kasutada? Oli just selline plaan... ;)
Mis taga ikka juhtub, peaasi et õli vahel on ja et määrib. Ise juba rallikaga 10 tuhat km pand Totali rekka sillaõliga ning helerohelisega üle 30 tuhande ka uue suvalise sillaõliga. Ei ole ükski selle aja jooksul uluma ega rohkem lõtkuma selle pärast hakanud.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas MAZ »

Tep-15 madala koormusega hammasratas ülekande õli
Tad-17i kõrgete koormustega ja kiire pöördeliste hammasratastega ja hüpoid ülekande õli.


Mõelge nüüd ,mis siis teie mosse tagasild ja käigukaston,kas madalad pöörded või kiired pöörded.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas viirusboy »

MAZ kirjutas:Tep-15 madala koormusega hammasratas ülekande õli
Tad-17i kõrgete koormustega ja kiire pöördeliste hammasratastega ja hüpoid ülekande õli.


Mõelge nüüd ,mis siis teie mosse tagasild ja käigukaston,kas madalad pöörded või kiired pöörded.
Kus maal lõppeb aeglane pööre ja algab kiire?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Urukoer »

mis õli see "tep" on?
:smokin
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas wax »

mina liigitan mosse aeglaselt liikuvaks kehaks ja läheb TEp-15 sisse
Urukoer kirjutas:mis õli see "tep" on?
:smokin
põllumajandus- ja rasketehnika transmissioonõli
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas Urukoer »

Üks selline küsimus ,et miks te sellist solki peate kasutama?
On olemas ju kvaliteetseid ülekande õlisid ja olgem ausad ega neid Mosse mahtude juures ka megalt ei kulu.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas partnermosse »

Urukoer kirjutas:Üks selline küsimus ,et miks te sellist solki peate kasutama?
On olemas ju kvaliteetseid ülekande õlisid ja olgem ausad ega neid Mosse mahtude juures ka megalt ei kulu.
Just ! Selle tep jutu peale võiks öelda, et aastakäigu poolest vanemale sõidukile peaks käigukasti ja sildadesse siis paksu hanerasva panema :D
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim

Postitus Postitas wax »

Urukoer kirjutas:Üks selline küsimus ,et miks te sellist solki peate kasutama?
On olemas ju kvaliteetseid ülekande õlisid ja olgem ausad ega neid Mosse mahtude juures ka megalt ei kulu.
Olen kogu aeg kasutanud kvaliteetseid Valvoline õlisid nii mootoris, kastis kui tagasillas. Kuid kuna hetkel on vajadus üks päev tagasillas väga paksu õli kasutada, siis on TEp-15 sobivaim lahendus. Solk võib ta ju olla, ning aastaringselt seda igapäevaautos loomulikult ei kasutaks.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: Paks transmissioonõli

Postitus Postitas MAZ »

Teate sõbrad, kallake mida tahate sisse.Mina lähtud tootja ettekirjutustest ja jään selle juurde.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Vasta