12. leht 13-st

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 02 Juun 2016 20:48
Postitas Urukoer
pane 20 l kanister kohe pagassi,see sul nüüd standardvarustuses !

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 02 Juun 2016 21:05
Postitas Muhulane
tarmo400 kirjutas:Kas nüüd seda ohtu pole et kogu see kütusekogus mis ämbrist sinna valatakse voolab lihtsalt mööda karburaatori seinu ja segukoonust laiali ja enne kui midagi silindrisse jõuab on mootor juba janusse surnud? Peenema ava puhul pihustatakse kütus segukoonusest mööda otse kollektori suunas.
Kusjuures kõik pahises ilusti koldesse. Usinalt sai pealt jälgitud :) Ja juga oli oluliselt muidugi tummisem,kui originaalmõõduga :)

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 02 Juun 2016 21:06
Postitas Muhulane
Urukoer kirjutas:pane 20 l kanister kohe pagassi,see sul nüüd standardvarustuses !
20L plännu on mõmmiaabits. 100L vaat on asjakohasem :D

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Juul 2016 16:23
Postitas mario
Kuna siin ühes teises teemas on julm arutelu selle õnnetu K-126 üle...
Tekkis huvi üks saag käima tõmmata jälle sellel teemal..

Nimelt, kuna K-126'd on üldjoontes sama ehitusega, siis Volga pealt võetuna 126GM on lõõridega 32-32mm, mossele vist tehti 28-32mm lõõridega?
Ühes vene foorumis oli selline kompunn:
Alumine ots siis Volga pealt, ülemine mosse oma ning düüsid:
1 кам. БД 24.....гтж 250 гвж 260
2 кам. БД 27.....гтж 330 гвж 310
вжхх сток 445
тжхх 1 кам.50
тжхх 2 кам.75


mosse versioonil olid vist mõlemad külgmised kanalid 50? (tunnistan ausalt, olen oma mosseraamatu kuskile igavikku ära paigutanud ja ei leia enam...)

Igatahes sm. AleksMishenko väidab, et trassi kulu langes 6.5-7 liitrini, linnasõit läks ka veidi särtsakamaks. Tippkiirusele mõju ei avaldanud, meie oludes on kõik legaalsed kiirused saavutatavad. Teised paar tk kiidavad sama takka, et komplekt töötab..
Et kas peaks ka hakkama Volgade karpasid kokku ostma? :D

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Juul 2016 10:36
Postitas rs_
Keegi 07 karburaatorit on proovinud?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 21 Juul 2016 23:11
Postitas partnermosse
rs_ kirjutas:Keegi 07 karburaatorit on proovinud?
Proovitud, töötab...

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 27 Mai 2019 10:50
Postitas ipi
Daaž 2101-1107010-11 karpa ja düüsid panin
1 lõõr küte 120 õhk 170
2 lõõr küte 162 õhk 190.
Alguses ei tahtnud hästi pöördesse minna, aga kui olin kullinoka 0,5 mm puuriga suuremaks puurinud hakkas ilusti pöördesse minema.
90 sain ilusti kätte, kuid sealt edasi hakkas vaevalisemalt edasi minema. Mis peaks veel tegema, külgmised düüsid suuremaks puurima? praegu seal kirjas düüside suurus 60, kas keegi Lääne-virumaal saab sellega aidata.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 27 Mai 2019 12:17
Postitas sass
Suuremaks puurimine siinkohal enam ei aita, viga tuleks otsida ilmselt mujalt. Missugused segukoonused on kasutusel ja emulsioonitorud?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 27 Mai 2019 22:31
Postitas irukas
Selliste düüsidega peaks kella põhja laskma probleemideta. Nagu juba öeldud on viga kuskil mujal. Paigas peab olema süüde karpa jne.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 28 Mai 2019 05:33
Postitas Martin2140
Viga võib ka täitsa vabalt olla karpas. Kui on teise kambri avamine vaakumiga siis järsku lihtsalt teine kamber ei avane ja sellest tulenevalt madal top speed.