1. leht 13-st

Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Nov 2012 02:21
Postitas wax
Aegajalt leidub hädalisi, kelle masin ei käi normaalselt edasi. Võiks siia teemasse koguda kogu info erinevate mossedel kasutatavate karburaatorite hingeelust ja mis düüse üldse kasutada. Osad soovivad võimalikult ökot autot, teised jälle võimalikult parimat minekut. Tean et sass tegi põhjaliku uurimistöö sel teemal, ning Partnermosse on väga hästi teemaga kursis :)

Teen siis ka kohe omapoolse otsa lahti. 412 mootori otsas istub DAAZ-2140. Minek on uimasem kui oli vana K-126-ga. Mis düüse tuleks DAAZis kasutada, et autole võimalikult hea tõmme saada? Kütusekulu pole oluline :)

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Nov 2012 02:44
Postitas partnermosse
Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Nov 2012 02:50
Postitas partnermosse
Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah :)

1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 19 Dets 2012 10:33
Postitas wax
Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 31 Dets 2012 01:53
Postitas r384n3
wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Huvitaks ennastki. :)

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 31 Dets 2012 10:25
Postitas Seenior
r384n3 kirjutas:
wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Huvitaks ennastki. :)
Kõige lihtsam on mõne peenmehaaniku poole pöörduda,kes puurib peened düüsid jämedamaks või treib päris uued,poest neid vastavas valikus suht lootusetu leida.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 31 Dets 2012 11:28
Postitas moskiito
kui kellegil mõnd vana düüsi leidub, võin ju proovida auku natuke suuremaks puurida. või teha.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 31 Dets 2012 18:22
Postitas Jeekim
partnermosse kirjutas:Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah :)

1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
partnermosse kirjutas:Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Sai siis enda mossel kah karpat vähe näpitud, kuna ei olnud kõiki sobivaid düüse kodust võtta siis püüdsin võimalikult sarnased panna, mis partnermosse soovitas- tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. (Kas oleks mõtet teise kambrisse õhk 190 panna, kui kütus on 162, et ikka oleks väheke tõmmet kah :D ?)
Keerasin süüte ilusti paika, käib päris ilusti, kuid ilma õhuklapita läheb pöördesse väikese nõksuga. Vajutad gaasi- korra nagu tõmbab hinge kinni ja siis läheb pöördesse. Õhuklapp kinni või pool avatud läks puhtalt, ilma nõksuta pöördesse.
Parem sai küll kui enne. Enne olid üldse väga kahtlaselt düüsid- Esimene kamber 150, 120 vastavalt õhk ja kütus, ning teine kamber 190 ja 128.
Kui talverehvid alla saab, siis saab ka loom katseid teel teha, seniks head vana aasta lõppu.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Jaan 2013 02:32
Postitas canyondrift
Kas vanematüübi karburaatori düüsid istuvad uuema DAAZ-i sisse?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada :uhoh

Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 09 Jaan 2013 11:46
Postitas partnermosse
canyondrift kirjutas:Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Mida selle all mõtled ?