Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas wax »

Aegajalt leidub hädalisi, kelle masin ei käi normaalselt edasi. Võiks siia teemasse koguda kogu info erinevate mossedel kasutatavate karburaatorite hingeelust ja mis düüse üldse kasutada. Osad soovivad võimalikult ökot autot, teised jälle võimalikult parimat minekut. Tean et sass tegi põhjaliku uurimistöö sel teemal, ning Partnermosse on väga hästi teemaga kursis :)

Teen siis ka kohe omapoolse otsa lahti. 412 mootori otsas istub DAAZ-2140. Minek on uimasem kui oli vana K-126-ga. Mis düüse tuleks DAAZis kasutada, et autole võimalikult hea tõmme saada? Kütusekulu pole oluline :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah :)

1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas wax »

Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas r384n3 »

wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Huvitaks ennastki. :)
Audide lainel
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Seenior »

r384n3 kirjutas:
wax kirjutas:Kust saan mõõdu järgi düüse osta? Pae ja Härma tänava poed laiutavad käsi. volga poe omanik lubas vanadest varudest otsida, kuid ei ole nädala jooksul iitsinud seda teha, kuigi helistan iga päev ja küsin... Teab keegi kindlat kohta, kust saaks?
Huvitaks ennastki. :)
Kõige lihtsam on mõne peenmehaaniku poole pöörduda,kes puurib peened düüsid jämedamaks või treib päris uued,poest neid vastavas valikus suht lootusetu leida.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas moskiito »

kui kellegil mõnd vana düüsi leidub, võin ju proovida auku natuke suuremaks puurida. või teha.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Jeekim »

partnermosse kirjutas:Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah :)

1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
partnermosse kirjutas:Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Sai siis enda mossel kah karpat vähe näpitud, kuna ei olnud kõiki sobivaid düüse kodust võtta siis püüdsin võimalikult sarnased panna, mis partnermosse soovitas- tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. (Kas oleks mõtet teise kambrisse õhk 190 panna, kui kütus on 162, et ikka oleks väheke tõmmet kah :D ?)
Keerasin süüte ilusti paika, käib päris ilusti, kuid ilma õhuklapita läheb pöördesse väikese nõksuga. Vajutad gaasi- korra nagu tõmbab hinge kinni ja siis läheb pöördesse. Õhuklapp kinni või pool avatud läks puhtalt, ilma nõksuta pöördesse.
Parem sai küll kui enne. Enne olid üldse väga kahtlaselt düüsid- Esimene kamber 150, 120 vastavalt õhk ja kütus, ning teine kamber 190 ja 128.
Kui talverehvid alla saab, siis saab ka loom katseid teel teha, seniks head vana aasta lõppu.
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas canyondrift »

Kas vanematüübi karburaatori düüsid istuvad uuema DAAZ-i sisse?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada :uhoh

Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

canyondrift kirjutas:Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Mida selle all mõtled ?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta