Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas canyondrift »

partnermosse kirjutas:
canyondrift kirjutas:Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Mida selle all mõtled ?
Likvideerida kõik lahtised avad, mis võivad lekkeid tekitada rõhu all töötamisel. Ühe asja olen igatahes välja mõelnud, et ära tuleb visata õhuklappi avav membraan, kuna seda pole lihtsalt vaja... Samamoodi pole ka vist vaja õhuklapisiibrit ennast mis on paraja loksuga ja annab kindlasti mingit lekkevõimalust.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas sass »

canyondrift kirjutas:Kas vanematüübi karburaatori düüsid istuvad uuema DAAZ-i sisse?
Vilistav mootor tahaks natuke rohkem juua saada :uhoh

Ehk oskab keegi ka öelda, kas DAAZ karburaatorit annab õhutihedaks teha?
Kui mõtled K126 karburaatorit, siis selle düüsid ei istu DAAZ karburaatorisse. Variant on ise puurida või otsida suuremaid (suurimad kütuse omad, mis ise olen näinud, on 157). Sõltub ka segukoonustest, mis kasutusel on, aga nendest ei oska ma midagi rääkida (endal katse-eksitus meetodil paigas).

Öhutihedaks, mismoodi? Kummi/silikoontihenditega? Tean, et tehakse ka sedasi, et tervele karburaatorile nö. karp ümber. Sellest peaks ka ju piisama?
canyondrift
Postitusi: 142
Liitunud: 04 Veebr 2009 17:31

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas canyondrift »

Karpi on päris karm ümber ehitada kui mõelda kõigile neile väjaulatuvatele osakestele. Mõtlesin ikka jah kummitihendeid ja säraseid.
Mõned üleliigsed augud annab ikka kinni panna.. Kuidas jääb lugu teise segusiibri avamisega kui ei tekitata mitte vaakumit vaid rõhku?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas stern100 »

canyondrift kirjutas:Karpi on päris karm ümber ehitada kui mõelda kõigile neile väjaulatuvatele osakestele. Mõtlesin ikka jah kummitihendeid ja säraseid.
Mõned üleliigsed augud annab ikka kinni panna.. Kuidas jääb lugu teise segusiibri avamisega kui ei tekitata mitte vaakumit vaid rõhku?
Otsida täismehhaaniline karbuss, kus mõlema segusiibri avamine käib vastavalt gaasipedaali vajutamisele mehhaaniliselt siis.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas stern100 »

Urukoer kirjutas:või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
Tegelikult liigub 2101 markeeringuga täismehhaanilis karpasi küll, niiet ehitamisel ei näe mõtet. Samuti segusiibrid tollel kõige suuremad.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

stern100 kirjutas:
Urukoer kirjutas:või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
Tegelikult liigub 2101 markeeringuga täismehhaanilis karpasi küll, niiet ehitamisel ei näe mõtet. Samuti segusiibrid tollel kõige suuremad.

No siis ise otsisin järelikult valest kohast.Mitte ühtegi 2101(2140 versiooni) ei õnnestunud 3 kuu jooksul trehvata.
aga uued Daaz 2140-20 on juba jälle vana mehhaanilise ajamiga.
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Jeekim »

Urukoer kirjutas:
stern100 kirjutas:
Urukoer kirjutas:või teha lihtsate meetoditega Osoon ümber mehaanilise avamise peale.
http://remkuzov.info/tiuning-vaz-2101-2 ... tora-ozon/
Tegelikult liigub 2101 markeeringuga täismehhaanilis karpasi küll, niiet ehitamisel ei näe mõtet. Samuti segusiibrid tollel kõige suuremad.

No siis ise otsisin järelikult valest kohast.Mitte ühtegi 2101(2140 versiooni) ei õnnestunud 3 kuu jooksul trehvata.
aga uued Daaz 2140-20 on juba jälle vana mehhaanilise ajamiga.
2101 karpa saad mõne tuttava lada mehe käest. Ise keerasin 01 pealt maha ja kolektori külge kinnitamis aukude ülepuurimisega sobis otsa. Ise lasin 10-se puuriga üle :beer
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

[
2101 karpa saad mõne tuttava lada mehe käest. Ise keerasin 01 pealt maha ja kolektori külge kinnitamis aukude ülepuurimisega sobis otsa. Ise lasin 10-se puuriga üle :beer[/quote]


mina rääkisin moskvitsi jaoks tehtud Daaz 2101-1107010-11 karpast.
esimesed mosse daazid olid ka 2101 koodiga kuid arvestatud mosse 1500 cm3.
Düüsid koonused jne sees teiste mõõtudega.
asja juures see 10 mm puur kõikse väiksem asi !
:)
Kasutaja avatar
Jeekim
Postitusi: 137
Liitunud: 02 Juul 2012 22:58
Asukoht: Elva

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Jeekim »

Enist unustasin mainida, et düüsid kah vahetasin ära, et ilusti tööle saada, kuid kui kruvikeeraja pihus püsib siis ei näe selles küll mingit probleemi see ära teha(mõõdud isegi siin teema all olemas). Kuid käis ka otse lada pealt võetuna, muidugi gaas põhjas oli surm ja kiirendus oli parem madalatel pööretel. (teise kambri bensu düüs oli liiga väike ja õhu düüs liiga suur ning suurematel pööretel jäi bensunälga).
Vasta