partnermosse kirjutas:
Kuna siin teemas sellest jutt, siis panen kirja ka selle mis on DAAZ-2140 originaal seadistus-põhimõtteliselt öko värk , pole mõtet eriti tallata, aga kui süüted, klapid paigas siis on võimalik säästa kah
1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157
partnermosse kirjutas:
Peaksid ehk proovima minu uut seadistust kuna endal pole praegu võimalik proovida. Anna siis teada, kuidas selline lahendus sinu masinale sobib 1 kamber : õhk-157 kütus-120 ; 2 kamber: õhk-180 kütus-162 Sel juhul pead "kulli noka" esimeses kambris augu suuremaks puurima 0,5 peale kuna originaalis seal vaid 0,35. Küljepealsed düüsid tuleb ka suuremad panna ühe ühiku võrra, et emulsioon ja läbilaske võime ühtlustada.
Sai siis enda mossel kah karpat vähe näpitud, kuna ei olnud kõiki sobivaid düüse kodust võtta siis püüdsin võimalikult sarnased panna, mis partnermosse soovitas- tulemuseks sain esimene kamber: õhk-150, kütus-112; teine kamber; õhk-170, kütus-162. (Kas oleks mõtet teise kambrisse õhk 190 panna, kui kütus on 162, et ikka oleks väheke tõmmet kah

?)
Keerasin süüte ilusti paika, käib päris ilusti, kuid ilma õhuklapita läheb pöördesse väikese nõksuga. Vajutad gaasi- korra nagu tõmbab hinge kinni ja siis läheb pöördesse. Õhuklapp kinni või pool avatud läks puhtalt, ilma nõksuta pöördesse.
Parem sai küll kui enne. Enne olid üldse väga kahtlaselt düüsid- Esimene kamber 150, 120 vastavalt õhk ja kütus, ning teine kamber 190 ja 128.
Kui talverehvid alla saab, siis saab ka loom katseid teel teha, seniks head vana aasta lõppu.