Mure pidurite õhutamisel...

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
croco
Postitusi: 14
Liitunud: 17 Veebr 2009 21:23
Asukoht: Tartu

Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas croco »

Teen siia ka teema, kuna äkki keegi targem tuleb ja aitab ära teha meil endal mõistus otsas....

panen moskvits liiga aadressi kuna ei viitsi jälle välja kirjutada lihtsam sealt lugeda :)

http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5946

:help :help :help
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas Varblane »

Mis asi see põllumajanduslik vedelik oli?Muideks BSK või NEVA-le ei tohi DOT4 juurde lisada kuna tekivad klimbid ja mansetid/tihendid kaotavad oma kuju ja hakkavad varem või hiljem läbi laskma.Sellepärast tuleks kogu süsteem uut marki pidurivedelikuga läbi pesta.Ilmselt sul seal kuskil ikka õhk sees ja muud üle ei jää kui varuda mõnuga pidurivedelikku.Ikka mingi üle paari liitri ja muudkui õhutada.Mosse ühel pidurisadulal 3 õhutusniplit ka minu mäletamist mööda, nii,et annab neid õhutada.Krt teab millisest kõigepealt pihta hakata ja millisega lõpetada.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas marko »

Olin abis selle mosu pidurite õhutamisel.Kogu süsteemis sees PSK.Kuna survet täielikult üles ei saanud siis mingi kotermann seal sees ikkagi on.Lekkeid ega vigaseid töösilindreid ei tuvastanud.Hetkel jääb kahtlus ikkagi kas kapoti all olevale regulaatorile vms.Õhtutatud sai mõnuga ja igast versioonidega.Ennemgi piduritega jamanud ja sellist probleemi pole nagu varem ette tulnud seega vaja asjale teistmoodi läheneda.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
risto626
Postitusi: 193
Liitunud: 02 Veebr 2009 22:21
Asukoht: Ida-Viru

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas risto626 »

regulaator ikka tagasilla küljes. aga muidu pidi jah sedasi olema, et kui regulaator pees, siis tagumised nõrgad.
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas marek »

Nevat ja DOT-4 võib omavahel segada, aga kumbagi neist ei tohi kasutada koos PSK või BSK-ga.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas marko »

risto626 kirjutas:regulaator ikka tagasilla küljes. aga muidu pidi jah sedasi olema, et kui regulaator pees, siis tagumised nõrgad.
Tagasilla rõhuregulaator üldse mängust väljas :D aga see kapotialune regulaator või midaiganes teda ei nimetatta,tollel sai kolb alla lükatud ja märgutuluke kustutatud,aga jebida võib too sellegi poolest.Samas ei aidanud ka tolle junni vahetus nii,et jah.....
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas Varblane »

Ilmselt mõeldakse kapoti all asetsevat "ämblikut" regulaatori asemel
Pilt

jah õigus Nevat ja DOT4 võib omavahel segada.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas partnermosse »

Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
kaupov
Postitusi: 61
Liitunud: 06 Veebr 2009 10:51
Asukoht: Tallinn

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas kaupov »

partnermosse kirjutas:Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Milline see õhutusnippel sellel ämblikul on? Mul ka punane tuli põleb armatuuris ja kahtlustan seda vidinat.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Mure pidurite õhutamisel...

Postitus Postitas Edel »

kaupov kirjutas:
partnermosse kirjutas:Punases ringis olevat asja saab töökorda nii, et peale õhutamist tuleb õrnalt piduri pedaali vajutada ja mingi hetk tuluke kustub -kui ei kustu siis vaja teist õhutus niplit avada ja samuti õhutuse viimasel etapil õrnal vajutada ja kui kustub tuluke, siis ka õhutusnippel sulgeda ja asi ongi tehtud.Kui tuluke põlema jääb, siis pidurid ei tööta täies mahus !!!
Milline see õhutusnippel sellel ämblikul on? Mul ka punane tuli põleb armatuuris ja kahtlustan seda vidinat.
Sain aru,et vedelikku tuleb ühest ajamist natuke välja lasta ja seda tehakse rataste juures olevatest õhutusniplite kaudu. Omal tuleb ka see töö ette võtta nii et kõik info teretulnud.
Vasta