Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas SanderV »

viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla :D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas Edel »

SanderV kirjutas:viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla :D
Saab originaalkastiga maanteel 8 liitriga ka hakkama, vat müra koha pealt võidab viiese kastiga küll rohkem kui küttekulu pealt :P
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

Pole need Lada kastid ka nii väga tugevad... Paar eelist neil on mosse kasti ees: puudub hoovastik ja on olemas 5. käik. Tavasõidul ei ole vahet, kas Lada kast vöi Mosse kast - peavad mölemad vastu.
Kasutaja avatar
marek
Postitusi: 377
Liitunud: 05 Veebr 2009 12:29
Asukoht: Pärnu/Tartu
Kontakt:

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas marek »

Hmm... mina olen küll kuulnud, et lada kast ikka kõvasti vastupidavam kui mosse oma. Seda rääkind inimesed, kes omalajal ladade mossedega igapäevaselt sõitsid. Mosse kastid kuluvat ära ja hakkab käike välja viskama v. undama, aga tavasõidus lada oma läheb ainult siis peeti kui ilma õlita sõita. Muidu kestvat igavesti... Seda kuuldud inimese käest, kes 25 aastat igapäevatööna autosi remontind ja ju mingi tõetera ka sees.
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas stern100 »

Edel kirjutas:
SanderV kirjutas:viiest kasti tahaks külll.. saaks oma 9l/100 maanteel vb veel alla :D
Saab originaalkastiga maanteel 8 liitriga ka hakkama, vat müra koha pealt võidab viiese kastiga küll rohkem kui küttekulu pealt :P
4.22 diffriga sain mina näiteks mosseklubi kokkutulekul 1057 kmga umbes 67-69 liitriga hakkama :)
Nüüd panin veel helerohelisele alla 3.89 diffri ning tulevad 14 tollised rehvid, ehk võin veel võita.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

http://blog.dros.ws/article/faq_po_injektoru_na_uzam/

BMW M10B18 mootori sissepritse sobitamine. Joonised ja jutt juures.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

Lisasin 1. postitusse sisselaske ja väljalaske flantsi joonised ja reg. nukaratta joonised. :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas stern100 »

Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida ;)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas sass »

stern100 kirjutas:Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida ;)
Mis sellega mötled?
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: Huvitavat teavet - Tehnilise poole paremaks tegemine

Postitus Postitas stern100 »

sass kirjutas:
stern100 kirjutas:Kõige lihtsam oli augud kohe vastavalt ära viilida ;)
Mis sellega mötled?
Ilma selle lisa "kettata", mis sul selle pildi peal on kujutatud. Vastavalt nukkvõllile ja vajadusele augud ringjoones ära viilida, et vastavalt pärast keerata. Kui saad aru mis mõtlen :)
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 426E, 2126 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 115 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Vasta