Vahepeal pole väga suurt arengut toimunud. Kuna igapäevaauto oli mitu nädalat laiali võetud ja sai pisikese silla- ja veovõlli remondi ülevaatuse eel, oli asendusautoks mosse. Karburaator vajas vaid kerget puhastamist, mis kiirendusel ühe tühja koha ära kaotas. Kütusekulu sain pärast süüte ja karburaatori reguleerimist ilusti 9L/100km suurusjärku. Pikem ots sai sõidetud jaanipäeva paiku, kus tegin pea 600km sõidu Saaremaale ja tagasi. Võib öelda, et Mosseklubi suvesõidu peaproov

Tehnilise poole pealt hakkas Saaremaa reisi ajal endast teada andma siduri survelaager. See vajab nüüd lähiajal kontrollimist ja tõenäoliselt vahetust. Lisaks sellele oli autos pikka otsa tüütu sõita, kuna puudus raadio. Selle vea parandamiseks ostsin kasutatud A-373ME raadio ja ühendasin sinna külge UKV-FM konverteri, millega Eesti raadiojaamad ilusti kuuldavale tulid. Armatuuri kõlariavasse kohendasin ja kinnitasin kereliimiga ühe plastikust 6.5" kõlariadapteri. Kõlariks sai vanadest varudest Hertz DCX170.
Esmasel kasutamisel tuli välja, et raadio triivib valitud sageduselt mõneminutise kuulamisega ära. Antud probleemi lahendamiseks võtsin ette raadios elektrolüütkondensaatorite vahetuse ning paistab, et sellest oli abi.
Lõpetuseks käisin eelmine nädalavahetus veel ühte 20a põllu nurgas seisnud mosset lammutamas ja päästsin sealt ära käigukasti ning mootori.