Nii.
Tänaseks on ka Vanatehnika seiklussõit 3 selja taga. Etteruttavalt võib öelda, et olime oma klassi võitjad(oldtimer).
Siiski polnud tee selleni sugugi sirge ja sile. Ettevalmistused algasid reede õhtul, kus ma puhastasin karburaatori ja korrigeerisin ujukitaset(oli eelnevalt veidi kõrge mistõttu ka kütet mehemoodi kulus). Kuna lugesin joonist esiotsa tähelepanematult, sai ujuki käigupikkus liialt väike ja testsõidul jäi auto korduvalt kütusenälga. Pärast selle korrigeerimist avastasime kamraadiga, et kütusepaak lekib - ülaltpoolt. Nimelt kütusetasemeanduri kinnituspoltide vahelt pressis kütet välja(kuna see oli esimene kord, kus olin paagi niivõrd täis pannud). Pidime laskma välja ca kümmekond liitrit bensiini, et küttetasemeandur kätte saada. Paranduse tegime tihendisilikooniga ja õnneks jäi pidama ka.
Laupäeva hommikul suundusime ürituse starti Laagri Maksimarketi juures, kuid ühe jutiga sinna ei jõudnud. Nimelt otsustas mõne miinuskraadiga niiskes õhus karburaatori jalg härma minna. Kuna väljalaskekollektori kohal vastav plekk puudus ja õhulõdvikut ka kaasas polnud, pidime muudmoodi hakkama saama. Võtsime ära karburaatori all oleva paksu isoleeriva vahetüki ja jätsime vaid ühe tihendi karburaatori ja kollektori vahele. Samuti viisime karterituulutuse õhupuhastist mööda, et mitte sealt tulevat kerget veeauru karburaatorisse suunata. Paistab et nendest asjadest piisas, kuna karburaator uuesti enam ära ei külmunud.
Paar sõna ürituse kohta ka. Orienteerusime trassil Tallinn - Pärnu-Jaagupi - Puka. Üritus oli hästi üles ehitatud, kuna Pärnu-Jaagupi ligidal oli ühine lõunasöök ja lõunapaus hinge tõmbamiseks, tankimiseks ja mitmel ekipaažil ka remondiks. Kuid väljaspool seda oli mitmeid-mitmeid tunde kaardi lugemist, jooksmist, vastuste otsimist ja keskmiste kiiruste arvutamist. Kahjuks talviste olude puudumise tõttu oli korraldaja sunnitud ära jätma ka planeeritud lisakatsed. Ürituse lõpp oli Puka ligidal Kunstimäe puhkekompleksis, kus oli õhtusöök, saunad, majutus ja üleüldse sotsialiseerumine. Tunnen kaasa ekipaažidele, kes otsustasid siiski tagasi kaugele koju sõita, kuna päev oli vähemalt meid päris ära väsitanud.

Tagasitee järgmisel päeval kulges rahulikult. Kogu ürituse keskmine kütusekulu tuli 13/100km kanti. Seda eelkõige just sellepärast, et laupäeval auto kiirendusvõimet täies mahus ära kasutati.
