Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 30 Mai 2020 18:56

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1986, Ipi
PostitusPostitatud: 25 Mär 2020 20:18 

Liitunud: 22 Mai 2010 21:29
Postitusi: 370
Kui soovid armatuurikõlarist vähegi madalamaid helisid kuulda, tuleb valjuhääldi ja armatuuri vaheline osa tihedaks saada.
Pilt
Mina lahendasin asja nii, et paigaldasin ehitusvahuga vahetult armatuuri alla vineerplaadi ja valjuhääldi kinnitub sellle. Helipildis on vahe vägagi tuntav.

_________________
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1986, Ipi
PostitusPostitatud: 29 Mär 2020 20:50 

Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Postitusi: 15
Asukoht: Lääne-Virumaa
See nädalavahetus sai tegeletud siis auto sõidukõrgusega.
esmalt läksid alla esimesed 1,5 keerdu lühemaks lõigatud vedrud, mis alla pannes andis sellise efekti
https://drive.google.com/file/d/15LjHetyeOsFKKpaoP8_2DpCuRR5_j_qW/view?usp=sharing
esimese tala kõrgus mõõdulindiga mõõdetuna jäi selline
https://drive.google.com/file/d/1e0mwfTyLomdYzOxMlc58sfjFYFv8139_/view?usp=sharing
Vaadates autot kõrvalt, siis jäi häirima kõrge taguots, täna sai proovitud seda siis lahendada. Selleks võtsin tagasilla vedrupakkide küljest lahti ja panin vahel u 1 cm paksusie vahetüki vahele
https://drive.google.com/file/d/1ZLXLDaFeWzlsm76R_IJXDTaI1ACpLO7Q/view?usp=sharing
Kahjuks aga sellest pilti ei teinud, milline kõrgus pärast seda jäi, eks jääb järgmiseks korraks.

_________________
IŽ 412


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1986, Ipi
PostitusPostitatud: 26 Apr 2020 20:18 

Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Postitusi: 15
Asukoht: Lääne-Virumaa
Olen maadelnud 2105 karpa tööle saamisega, õigemini normaalselt tööle saamisega. Eelnevaid soovitusi kuulda võttes sai siin mõni nädal tagasi klapivahed reguleeritud. Ma ei tea kas minu teadmistes viga, aga külmale mootorile ühelegi klapile esialgu ma ühtegi lehtkaliibrit vahele ei suutnudki mahutada, samas mootor töötas täitsa edukalt ka niimoodi. Nüüd panin ise nii välja, kui sisselaskele klapivaheks 0,15. See ei muutnud aga mootori tööd eriti kummaski suunas. Mootor hüppas/vibreeris endiselt tühikäigul. Foorumist edasi selliseid sümptomeid otsides jõudsin välja süüteküünaldeni, peal olid PB6ES-sid, kuid kellegi teemast jõudsin välja mosse kasutusjuhendini, kuis 412-le soovitati PB7ES-e, sai need soetatud ja peale kruvitud ning tühikäik läks oluliselt paremaks. Mootor enam niipalju ei värise peal, nüüd saab selle karpaga ehk juba ülevaatuseltki CO ja HC näitudega läbi.

_________________
IŽ 412


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IŽ 412 1986, Ipi
PostitusPostitatud: 27 Apr 2020 06:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 238
kui ennem klapivahesid külmalkt polnud siis võivad suure tõenäosusega klapid olla põlenud. soovitaks surved üle kontrollida.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 14 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7