Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 12 Aug 2020 18:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 101 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 27 Mär 2020 07:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3817
Asukoht: Läänemaa, Palivere
Seal käib selle jaoks eraldi kronstein :)

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 2125 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 85 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 28 Mär 2020 07:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 254
Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Pilt

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 29 Mär 2020 21:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Postitusi: 1739
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Martin2140 kirjutas:
Kas pilti saaks? Kuidas muidu kinnitub. Keevitusega?
Lisaks kas keegi oskab öelda on võimalik ka sellist kärigukangi versiooni võimalik regullida? Käigukang läheb otse käigukasti küljepealt. Esimene käik ei lähe sisse ilma et kõigepealt teist käiku sisse paneks.
Pilt

Käiguvahetushoovastiku ühte teatud varrast reguleerides ei aita? Mossel on käigukangil tühjalt liigutades (lahti võetud varraste korral) tegelikult liikumismaad maa ja ilm. Pikem on reguleerimise viga. Samas kulunud süsteemi korral ei taha tagurpidikäigu tuli põlema jääda muidu kui kangi ise õiges asendis ei hoia. Muus osas peaks saama kõik käigud paika reguleerida. Vat Sapakal oli reguleerimismaa jube väike ja seal pidi suuremat täpsust taga ajama.

_________________
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 29 Mär 2020 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Postitusi: 3817
Asukoht: Läänemaa, Palivere
See on see süsteem kus kang tuleb otse üles, seal pole ühti varrast reguleerida. Ma pigem vaataks korra sisse kas mõni mehhanism kulunud ei ole mis neid asju seal liigutama peab.

_________________
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 4 x 412 , 2715, 2125 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 85 mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 07 Apr 2020 12:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 254
Eile klaasipesu ei hakkanud tööle kui vaja. Liigutasin kaitsmeid ja keerasin võtme esimesse astmesse et proovida. Selles astmes klaasipesu tööle ei hakanud, teistes astmetes aga töötas. Elektriskeem oli täiesti erinev sellest mis mul arvutis on pildil. Ma tegin kõik elektri selliseks nagu peab ja kõik töötab nii nagu peab.
Originaal skeem on selline
Pilt
Selline oli minu skeem
Pilt
Imelik oli et kõik need juhtmed ja pistikud olid seal olemas, lihtsalt kas lahti ühendatud või kuskile mujale ühendatud. Samas see oranz juhe mis jooksis kaitsmetest kojamehe lülitini oli riidest rüü sees ja see rüü polnud katki tehtud. Kas vana tüübil võis skeem midagi teisem olla kojameeste süsteemi poolt?

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 09 Apr 2020 09:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 254
Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 09 Apr 2020 10:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Postitusi: 530
Asukoht: Raplamaa
Martin2140 kirjutas:
Kuidas olete lahendanud käigukasti täitmise millel on selline otselülitus kaan nagu paar pilti üleval pool? Jama on see et see kast on uuema tüübi oma ja peaks olema küljepealt täitmisega.


Selle tarbeks on müüa käigukasti täitmise "süstal" ,millega saab kohe terve liitri kasti süstida, ise ostsin sellise traktori tarvete poest, maksis mingi 10 eu. See ss mobiilne variant, samuti tegin ma laiskade inimesete variandi ka- suruõhul töötava õlide imemise ja pumpamise kaadervärgi, muidugi neid imemise ja pumpamise voolikuid ja anumaid peab siis hulgim olema, et mitte musti ja puhtaid õlisid segamini ajada. Kui kumbki eelnimetatud variantidest ei sobi ss Liqui Moly müüb oma differõli pudeleid viisil, kus pudeli sees on peidus täitevarras, millega olen ka edukalt saanud vedeliku kasti valada, veitsa ebamugav on aga saab täitsa hakkama.

_________________
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 09 Apr 2020 11:58 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1816
Asukoht: Linnuvabrik
https://www.autokaubad24.ee/et/tooted/m ... aoks-200ml


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 09 Apr 2020 15:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 254
Küsimus tuli vist sitasti välja. Originaalis on küljepeal, aga sinna on pandud otselülitusega käigukang, ja selle tõttu pole küljepeal täitmis auku.

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Azlk 2140 1977 Matu
PostitusPostitatud: 09 Apr 2020 16:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Postitusi: 854
Asukoht: Muhu saar
Tuleb otsida teine,vanatüübi kast,millel täitmisava korpuse pealmises osas. Ehk siis salongist hakkab täitmine toimuma. KK tunnelile lõikad avause ning täitmisel pead enne täpse koguse valmis valama.

_________________
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 101 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7