Eesti Moskvich Klubi
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/

IZ 412
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=6250
2. leht 6-st

Autor:  partnermosse [ 11 Apr 2018 15:24 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Oliveer123 kirjutas:
Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?

Kirjuta privasse arutame asja :)

Autor:  Oliveer123 [ 14 Apr 2018 14:34 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.

Autor:  Muhulane [ 14 Apr 2018 16:18 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.

Autor:  marek [ 14 Apr 2018 19:16 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Muhulane kirjutas:
Ei saagi kontrollida. Nõukaajal pandi tehnilisse passi mootori nr. Hiljem sellest loobuti. Ja mujale siukest asja kirja ei pandud. Muidugi oli inimesi,kes nõukaajal uue auto said ning hakkasid auto päevikut pidama. Sinna mõni pani ka mootori nr kirja.

Kui mootoriruumis on tehasesilt vastavate numbritega säilinud, siis saab sealt vaadata: http://techplate.narod.ru/1/avto/IZH/IZH.htm

Autor:  Edel [ 14 Apr 2018 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Oliveer123 kirjutas:
Kuidas kontrollida, kas mootor on orginaalne või mitte. VÕimalus osta eelmise omaniku käest mootor, mille kood on: 412 * 0712694 * 74. Kere VIN kood on 357864
Auto on ise 1974 aasta masin.

Kui mootori väljalaske aasta klapib auto omaga, siis tõenäoliselt võib originaal olla. Mootori numbritest kõige viimased 2 arvu (siin siis 74) määravad aasta.

Autor:  Oliveer123 [ 15 Apr 2018 17:06 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Sai see mootor ära toodud, kuna mootori nr ja mootoriruumis asuval birkal numbrid klapivad :)
Loodan, et ajahammas väga laamendanud seal pole :)

Autor:  Oliveer123 [ 02 Mai 2018 11:15 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7

Autor:  partnermosse [ 02 Mai 2018 13:21 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Oliveer123 kirjutas:
Panin karburaatori kokku. Ei jäänud kahjuks meelde vaakumoolikute süsteem. Kas pildil näidatud ühendamised on mul OK? Sinisega märgitud kohast läheb jagajasse.
https://drive.google.com/open?id=1CJA9o ... kyuHtGBIV7

Karpa kesmises osas pildil punase ringiga tähistatud voolik peab minema õhufiltrisse, see on karteri tuulutuse jaoks. Vaakumiga pole seal midagi pistmist.

Autor:  tanello2 [ 10 Mai 2018 08:47 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Oliveer123 kirjutas:
Kust normaalse hinnaga DAAZ 2140 karburaatorile düüse ning tihendeid saab?
Lahti võttes oli peadüüs (eeldan, et peadüüs, kuna kõige suurem ja keskel) täielikul umbes. Sealt küll midagi läbi ei saanud liikuda, läbi puhastada ei jõudnud seda igastahes, oleks uut vaja. Silmaringi laiendamiseks küsin, et kas düüside nimetused/numbrid mis neil on, kas need näitavad mingit suurust või pannakse juhuslikult need.
Mille sisse karpa ise panna ligunema et saaks seesolevad käigud ka ilusti puhtaks?



kõige tõhusam "pesu" karpale on see visata ultrahelipesurisse, kui sellist kallist riistapuud endal v tuttaval pole, siis foorumis keegi seda teenust ikka pakub.(otsimise vaev)
Mis puutub düüsidesse, siis nr-id on muidugi peal põhjusega ning neid ei panda suva järgi sinna sisse, karpa puhul kehtib reegel:
"kui ei oska&tea ära näpi" vaata foorumis veits ringi, näed mitut kodanikku, kes on lammutanud lampi asja laiali ja pärast imestavad miks enam ei tööta, meil täitsa asjatundjad olemas(foorumist taaskord otsimise vaev ainult) kes väikese tasu eest sul selle seadme puhastavad ja õiged düüsid sisse panevad ning ära regullivad vastavalt soovile - järsu minekuga (mitte ökonoomne), uimase minekuga ( kuivõrd öko reziim). Öko on muidugi irooniaga öeldud :)

Lisaks veel üks väike soovitus, hankida mõned eestikeelsed Mosse raamatud, tõmmata arvutisse varuosade kataloog (eriti kasulik iseseisvaks seadme komplekteerimiseks) ning tutvuda foorumis "tehniline" peatükiga, väga palju tekkivaid küsimusi on seal juba oma lahendi leidnud.

Nael kummi :beer

Autor:  Oliveer123 [ 10 Mai 2018 16:36 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412

Kui lasta neid asju koguaeg kellelgi teisel teha ega siis ei hakkagi kunagi ise oskama.
Praegu siis nii, et karpa koos uue, Härma tänava autopoest saadud, remontkomplektiga + mõned partnermosse käest saadud osad. Masin ei tahtnud väga hästi tööd teha, eriti kohapealt minekuga. Mingil määral vist pidurid takistavad, kuna ise on ka küllaltki raske liigutada, aga mitte nii raske, et mootor ise ei peaks jõudma. Klapivahed tuleb vist uuesti üle käja, kuna kostus plagistamist kaane alt. Eks ostan aga bensiini juurde ja proovin süüdet, ning klapivahesid reguleerida. Kuskilt vahelt lisa õhku ei tõmmanud, proovisin startgaasiga igalepoole pihustades.

2. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/