7. leht 9-st

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 18 Juun 2018 20:59
Postitas Seenior
Väljalaskel peab ikka tulekindel materjal olema,sest kuumust on seal väga palju.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 25 Juun 2018 23:32
Postitas Oliver
Tervist kaasfoorumlased!

Vahepeal sai nipet-näpet pisiasjadega tegeletud. Mootori osas jõudsin veel sisselaskekollektori tihendid valmis teha ning kolde koos puhastatud karbussiga külge panna. Sisse läks poolsünt Liqui Moly õli. Tahtsin kohe proovida, kas läheb ka käima, aga praeguseks oli säde kapoti alt jooksma läinud. Peab tanklas uue tuubi sädet tooma. :) See selleks. Panin tuled külge ja isegi hakkasid tööle. Ajutiselt ladusin terve esiotsa kokku ja panin kuudi peale tagasi, et oleks lihtsam transportida. Tõin täna auto endale korteri ette ära ja sedasi siis jääbki ootama, millal kaitseväest tagasi tulen. Seniks aga olge mõnusad ja kohtume aasta pärast! :beer

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Vahepealsest tegevusest on ilmunud ka kokkuvõttev video:

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 26 Juun 2018 11:18
Postitas marek
Tundub et tagauksed suht läbi. Leidsin ostast sellise oksjoni:
https://osta-ee.postimees.ee/pirukamoss ... 84034.html

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 26 Juun 2018 23:51
Postitas Oliver
marek kirjutas:Tundub et tagauksed suht läbi. Leidsin ostast sellise oksjoni:
https://osta-ee.postimees.ee/pirukamoss ... 84034.html

Tagaustega on probleemid suured. Võtaks isegi ära, aga kahjuks ei ole aega. Sõjaväekohustus lööb jalaga ust lahti juba.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 28 Apr 2019 18:54
Postitas Oliver
Tervist!

Kaitseväe lõpp paistab ja see tähendab ainult üht - mosse ehitusega saab edasi minna. Vahepeal olen pisiasjade kallal töötanud, kui midagi erilist pole korda saatnud. Nüüd paras aeg otsima hakata, kust kohast vesi salongi satub. Vihmase ilmaga veeloik matil. Külge sai pandud uued sidurisilindrid.

Eelmine aasta kui mosse korteri ette tõin siis käima saada ei õnnestunud. Sai mõni aeg tagasi metsas valvepostil mõeldud, et mis võiks viga olla. Välistamismeetodil jõudsin lõpuks süütelukuni. Kuna juhtmed panin elektriskeemi järgi siis eeldasin, et nii peaks töötama ideaalselt. Võimalik et süütelukk ei olnud sama mis skeemil. Igatahes juhtmed tõstsin ringi õigesse asendisse ja sain masina käima. Karbussi peab mingi aeg pulkadeks võtma ja ära puhastama, praegu käima ei jäänud kui tooreklapi lahti tegin (ehk siis kütust ei tule piisavalt peale?). Mootor töötab ühtlaselt, hääl on mehine ja soojalt läheb pöördesse paremini kui arvata oskasin. Ehk siis arvan, et mootori remondiga sain hästi hakkama. Järgnevalt vaja dot 4 sisse valada ja sidur ära õhutada ja ehk saab esimesed meetrid omal jõul sõita.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 31 Aug 2019 15:29
Postitas Oliver
Tervist!

Nii, pikk aeg on möödas, aga saab hakata vaikselt edasi tegutsema. Vahepeal sai otsitud mossele uus "kodu". Kõik, mis ajutiselt sai külge pandud, on nüüdseks eemaldatud. Siduriga sain kõik ühele poole ning töötab ideaalselt. Esimesed 100m olen selle mossega juba maha vuranud :)

Millalgi peaks pidurid ette võtma. Mõtlesin teha vasktorust uued piduritorud, aga samad vanad torud on ka terved ja lekkevabad. Kas pigem teha uued või vanad seest/väljast läikima lüüa?

Üks pilt praegusest seisust
Pilt

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 21 Dets 2019 21:08
Postitas Oliver
Häid pühi!

Vaikselt on ikka nokitsetud, ei ole jäätud unarusse. Mingi aeg tagasi sai laadalt toodud uus käigukang koos juurdekuuluvaga. Eelmisega oli tagurpidi käik kadunud ja teised suhteliselt raskesti leitavad. Keerasin uue peale ja isegi tagurpidi käik tuli tagasi :) Pisut tuleb hoovastikku sättida, et 3. ja 4. käigu asetus oleks täpselt keskel, aga muidu on väga viis.

Mõned piduritorud leidsid tee omale kohale tagasi. Sai ostetud uued tagumised pidurisilindrid ja ette uued suppordi piduritorud. Peab hakkama lähemalt uurima, kas poest veel suppordi rem. komplekti on saada. Piduritega pole palju jäänud, tahaks juba esimesed prooviringid sõita. Noh, eestimaal on see talv nagu ta on, siis saab vabalt garaažide vahel tiirutada :)

Ette sai võetud ka karbuss - pulkadeks lahti kistud ja puhastatud. Kui kütuse üles pumpasin, siis märkasin, et kiirenduspump ei tööta korrektselt. Kuidagi aeglaselt tuleb algasendisse tagasi. Võtan mingi aeg uuesti lahti ja eks paistab, kas sai midagi valesti kokku või membraan/vedru väsinud.

Väljalaskekollektoril sai välja puuritud katkised poldid ning keere taastatud. Ajutiselt panin külge tagasi pool summutit, ei ole veel korralikku resot ja tagumist pütti leidnud (hoian lihtsalt silmad/kõrvad lahti, kui keegu kusagil pakub, aktiivselt otsinud pole) ja ega praegu külge panna ikka ei saaks, jääks ette.

Siin ka väike video, kuidas pill töötab.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 26 Jaan 2020 20:57
Postitas Oliver
Terv!

Vahepeal sai käsile võetud esimeste supportide remont. Võtsin kõik pulkadeks laiali ja puhastasin ära. Imestasin, et kolvid ei olnudki kinni ussitanud. Sai tootud rem. komplekt koos uute kolvidega, aga poest said kolvid otsa. Seega võtan kasutusele variandi, et löön 4 vana kolbi läikima ja lähevad uued tihendid. Teisele suppordile lähevad kõik uued koos tihenditega. Ning lõpuks krunt + värv. Tulevad punased... sest noh, punane sobib.

Mingi aeg tagasi sai tootud tehase uus käigukast. Ei ole veel päris täpselt ära otsustanud, kas läheb see kast kasutusse või paneb nt sierra kasti alla. Ehk kastika inimesed oskavad soovitada, kuidas maanteel sõita on. (kastika differ aeglase ülekandega?)

Olen pikka pikka aega otsinud igast interneti avarustest mossele velgi. Originaalid jäid pigem plaan B'ks. Tahtsin saada teadatuntud mangels tüüpi velgi. Lõpuks leidsin ühe varuosadeks müügis olnud kastika. Kohapeale sõites selgus tõsiasi, et tegu on kellegi projektiga, mis oli lõppenud seal maal, et masin on küljele keeratud ja tõdetud fakti, et põhi on mädanenud... kõik mis ukse alumisest servas maapinna poole jäi oli totaalselt mädanenud. Kahju oli selle poolest, et tegu on mossesõidul osalenud masinaga, sest autost leidsin Järva-Jaani - Vanamõisa suursõidu kleepsu aastast 2009. Lisaks jäi silma, et tegu on olnud omal ajal õppesõidu autoga, kuna kõrvalistuja poolel oli olemas pedaalide valmidus (ilmselt pedaalid eemaldatud kellegi poolt). Aga vähemalt sain tema projektikale mõeldud mangelsid endale ärida :) Veljed muidu okei olukorras, aga kindlasti tahavad liivapritsi ja uut värvi.

Pilt
Pilt

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 26 Jaan 2020 21:48
Postitas stern100
Sinu kastikal peaks olema kiire differ. Ainult vanadel oli 4,55. Kuna sul aastaarv juba niiuus ja esiuksel puudu kolmnurkaken siis väga väga suure tõenäosusega on sul all maanteesõiduks hea differ ehk 3,89. Keeruta veits rattaid ja kardaani ja saad kohe aru.

Sierra kasti flantsi kohapealt- meil fail olemas arvutis ja saame cncs toota, huvi korral kirjuta. Kuid selle paigaldus on ikka ropp, olen nüüd paar korda pidanud tegema, ilge kobakas ja raske teine, koos kojaga alla udida ka paras ooper. Ülekanded selle eest head ning vastavalt koodidele ka erinevad ülekanded...kui raha on saab ka type 9 baasil kuuest manuaalkasti ning alumiiniumkorpust.

Re: Iz 2715 1992 oliver

Postitatud: 26 Jaan 2020 22:31
Postitas Oliver
Selge, selge. Ilmselt panen praegu uue käigukasti külge ja kui plaanid muutuvad, siis võtan sterniga ühendust.

Otsisin välja selle mosseklubilise mosse. Ehk keegi tunneb ära :) Kahjuks sõidab see mosse ilmselt varsti viimsele teele.

Pilt