AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Martpoiss »

Stern, loe müügiteemat täpsemalt :) Auto ei maksnud 1500 eurot.

Salongisoojendusega on siis minigt omaloomingut tehtud? Soojenduskraan oli teisel pool mootorit (juhi pool) ja trossi küljes ei olnud. Mina ei olnud varem tähele pannud ka ventilatsiooni juhtimise juures kolme kangi, ei jõudnudki uurida mida see ülemine teeb, juhibki kraani?

Passis on kirjas aastaks 79 aga birkal 78, ühtegi märki deforss mootorist ma välja ei lugenud.
Karpa juurde läheb vaakum küll, hetkel tõmbas sõites igatahes gaasi vajutamisel hinge kinni, eks tuleb selle karpa hingeeluga ka lähemalt tutvuda.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas moskiito »

ülemine juhib kraani, alumine luuki kapoti ja akna vahel. Sedasi peaks originaalis olema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Martpoiss »

Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada :) Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas :D
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas stern100 »

Martpoiss kirjutas:Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada :) Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas :D
Minu teemas. Täpset lk ei oska kohe öelda.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Seenior »

Kuna sul on pikalt seisnud tehnika,siis on soovitav signalisaator lahti võtta ja puhtaks teha,muidu võib juhtuda,et jäädki seda tulukest kustutama,sest kolb ei liigu piisavalt vabalt.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas partnermosse »

Martpoiss kirjutas:Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada :) Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas :D
Mitu raha odavam tuli võrreldes kohalike hindadega? :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Martpoiss »

Tihendikomplekt oli Tartus Mekres vist 3.20 :D Pidurid said kokku ja õhutades kustus tuli iseenesest ära, proovima veel ei jõudnud, klotse hoidvaid splinte ei olnud varuks ja roosteseid ei ole mõtet tagasi panna. Tagavarasadulatel olid üldse splintide asemel jämedad pulgad millel otsas omakorda splint, kas need on omalooming või hilisema aasta toode?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas partnermosse »

Martpoiss kirjutas:Tihendikomplekt oli Tartus Mekres vist 3.20 :D Pidurid said kokku ja õhutades kustus tuli iseenesest ära, proovima veel ei jõudnud, klotse hoidvaid splinte ei olnud varuks ja roosteseid ei ole mõtet tagasi panna. Tagavarasadulatel olid üldse splintide asemel jämedad pulgad millel otsas omakorda splint, kas need on omalooming või hilisema aasta toode?
Kui pulgad, siis omalooming, aga idee on hea, olen isegi seda varianti kasutanud kuid roostealti pulgaga :D oli mugavam kokku-lahti-kokku paigaldada ja klots libises paremini peal. Parim oleks roostevabast pulka kasutada :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas SanderV »

punase tule kustutamiseks olen juudimeetodit kasutanud... Juhe küljest :D
Kasutaja avatar
Martpoiss
Postitusi: 475
Liitunud: 29 Mär 2010 12:26

Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss

Postitus Postitas Martpoiss »

Ja mis sa Talupoja teemas rääkisid ... Et pidurid võiks korras olla :D
Vasta