Nii, paar kuud läks aega aga esisild sai ära remonditud

Mingi aeg suvel sai täiesti villand nende õõtsapuksidega jamamisest ja siis paar kuud seisis auto niisama. Nüüd paar nädalat tagasi võtsin kätte ja tegin lõpuni. Leidsin ka kodust veneaegse sõiduautode remondi raamatu kus joonised vajaminevatest rakistest sees aga treida ei viitsinud ja keevitasin kokku rakise et ülemisele õõtsale saaks pressi vahel puksi ära pressida. Kuna telg peab pressides korraga sees olema siis on vist võimatu niisama kruustangide vahel seda pressida, siis keevtasin kahele jalale toetuva vinkli, sellele lõikasin keskele ava, mille ümber keevitasin paari sentimeetri kõrguse torujupi, mille ümber jääb õõts toetuma puksi pesaga. Keeruline jutt ja ilmselt keegi aru ei saanud aga pressimise ajal jäi pilt tegemata, kui kellelgi huvi võin pildi teha. Enne pressimist keerasin puksi voolikuklambriga veidi koomale. Esimeste kordadega muidugi ei õnnestunud ja siis tulid suvised tegevused vahele ja nii ta paariks kuuks seisma jäigi

Huvitav oli see et ühel pool oli külgkalde reguleerimise "seibe" ülemise õõtsa kinnituse vahel ainult üks, teisel pool viis ? Pärast kokku panekut kallet ei mõõtnud aga lühikesel prooviringil igatahes auto kiskus tugevalt, võibolla oli siis neid plaate laotud sinna paindes õõtsa poolt viltuse ratta paika ajamiseks. Nüüd peabki veel silla reguleerimise ette võtma või kui asja ei saa siis vist mõnda pinki külastama.
Veel vahetasin ära mootoripadjad kuna mõlemal olid metallplaadid kummipadja küljest täiesti lahti. Eile tõin sisu maalt ära mis keevitamise ajast sinna jäi. Kui sild paika saab ja sisu sisse võib vist lõpuks ülevaatust proovima minna. Enne rahvale auto näitamist peab veel kõvasti värviparandusi ka tegema.
Selle pärast mind siis see aasta ühelgi üritusel näha ei olnud, palun vabandust ja üritan järgmine aasta tagasi teha

(loodetavasti ikka Kuldse Mossega)