3. leht 34-st

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 11 Juun 2009 13:14
Postitas MAZ
Viimase aja mood,et mosse amorte pole lähevad Niva omad käiku.
Muide võin öelda,et Niva oma on tunduvalt vastupidavam kui mosse originaal seda on. Teisalt muutub aag esiots nende Niva amortidega jäigemaks.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 14:45
Postitas sass
Eile sain kätte sirge tagumise ukse, tänud carrec-ile! Seda sai natuke korrastatud (roostest puhtaks ja krunditud, pahteldatud) ja ette tõstetud. Kere sai ka mujalt pahteldatud (väikseid mölke ikka on) Sain külge ka korralikud stabikapuksid ja stabika kinni. Peale seda sai tehtud ka väike proovisõit - paremaks läks küll, enam ei kaldu nii palju ja tundub, et püsib paremini tee peal. Kolinad kadusid ka. Tagumist silda veel natuke korrastada ja peaks olema hea.

Pilt

Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.

Ja jätkuvalt on tarvis 412 esiust. :(

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 20:06
Postitas Kevin68
Kontrolli küünlajuhtmed üle ja vaheta vajadusel küünlad ära.

Kevin.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 20:57
Postitas sass
Kevin68 kirjutas:Kontrolli küünlajuhtmed üle ja vaheta vajadusel küünlad ära.

Kevin.
Need on korralikud - olen neid kontrollinud juba. Kuigi... nendest ei tohiks see küll ju tingitud olla?

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 21:27
Postitas moskiito
lisaõhku võib imeda kuskilt ning karpa võib turtsuda küttuse doseerimisel. Kontrolli piduri vaakum üle, kas teine "peab". kui sellega on kõik ok, pead karpa ette võtma.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 21:33
Postitas Jossu
Kiirendusel(gaasi järsul põhjavajutusel) ''õhumulli'' tekkimist võib põhjustada ka kiirenduspump ise... Õhu koguse saab järsku suure peale, aga kiirenduspump pole niikiirelt reageerinud...

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 21:43
Postitas sass
Pidurivõimendiga oli ka kõik korras. Ehk siis kiirenduspump... Homme üritan sellega tegeleda veits. Aga samas jääb ikkagi probleem, miks ta tagasi lööb karpasse?

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 22:54
Postitas prix
Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.

Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada :angry Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk. :ouh

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 23:06
Postitas svenson01
Mul on Sl 'l sama viga..arvan ka et õhku saab liiga palju kätte.

Re: IZ 412 1989 sass

Postitatud: 12 Juun 2009 23:48
Postitas sass
prix kirjutas:Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada :angry Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk. :ouh
Ja sa arvad kohe, et nüüd masin puru ja kõik otsas? Päris esimest korda ka mootorit ei näe. ;)
Alguses, kui sai katsetama hakatud, sai kõik paika pandud, nii nagu olema peaks - süüde siis. Ja 6000rpm ei ole mingi näitaja tühikäigul, sooja mootoriga ja lühiajaliselt. Tasakaalus mootor läheb rohkemgi.