IZ 412 1990 sass

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas MAZ »

Viimase aja mood,et mosse amorte pole lähevad Niva omad käiku.
Muide võin öelda,et Niva oma on tunduvalt vastupidavam kui mosse originaal seda on. Teisalt muutub aag esiots nende Niva amortidega jäigemaks.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas sass »

Eile sain kätte sirge tagumise ukse, tänud carrec-ile! Seda sai natuke korrastatud (roostest puhtaks ja krunditud, pahteldatud) ja ette tõstetud. Kere sai ka mujalt pahteldatud (väikseid mölke ikka on) Sain külge ka korralikud stabikapuksid ja stabika kinni. Peale seda sai tehtud ka väike proovisõit - paremaks läks küll, enam ei kaldu nii palju ja tundub, et püsib paremini tee peal. Kolinad kadusid ka. Tagumist silda veel natuke korrastada ja peaks olema hea.

Pilt

Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.

Ja jätkuvalt on tarvis 412 esiust. :(
Kasutaja avatar
Kevin68
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Mär 2009 23:42

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas Kevin68 »

Kontrolli küünlajuhtmed üle ja vaheta vajadusel küünlad ära.

Kevin.
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas sass »

Kevin68 kirjutas:Kontrolli küünlajuhtmed üle ja vaheta vajadusel küünlad ära.

Kevin.
Need on korralikud - olen neid kontrollinud juba. Kuigi... nendest ei tohiks see küll ju tingitud olla?
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas moskiito »

lisaõhku võib imeda kuskilt ning karpa võib turtsuda küttuse doseerimisel. Kontrolli piduri vaakum üle, kas teine "peab". kui sellega on kõik ok, pead karpa ette võtma.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas Jossu »

Kiirendusel(gaasi järsul põhjavajutusel) ''õhumulli'' tekkimist võib põhjustada ka kiirenduspump ise... Õhu koguse saab järsku suure peale, aga kiirenduspump pole niikiirelt reageerinud...
Pukseerimishaagise e Konna rent
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas sass »

Pidurivõimendiga oli ka kõik korras. Ehk siis kiirenduspump... Homme üritan sellega tegeleda veits. Aga samas jääb ikkagi probleem, miks ta tagasi lööb karpasse?
prix
Postitusi: 36
Liitunud: 27 Veebr 2009 20:39

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas prix »

Samas sai timmima hakatud süüdet - kui tühikäigul gaasi vajutada järsku, siis tõmbab mootoril hinge kinni, sättisin süüdet, kõrgematel pööretel hakkas karpasse tagasi lööma. Igatpidi proovisin, aga kui gaas põhja lüüa, siis kuskil 6000 pöörde peal käib kõva pauk läbi karpa. Mis viga? Seda panin alles nüüd tähele, isegi hilise süütega lööb karpasse kõrgema pöördega. Ja samas ära ei kadunud ka see "hing kinni" olek madalamatel pööretel.

Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada :angry Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk. :ouh
Kasutaja avatar
svenson01
Postitusi: 159
Liitunud: 25 Mai 2009 15:10
Asukoht: pärnu

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas svenson01 »

Mul on Sl 'l sama viga..arvan ka et õhku saab liiga palju kätte.
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412 1989 sass

Postitus Postitas sass »

prix kirjutas:Kindlasti on vaja 6000 prm.välja vägistada :angry Ja süüde on viimane asi mida teadmatusest sihitult edasi-tagasi kruttida.Süüte panekuks on rihmaseibil märk. :ouh
Ja sa arvad kohe, et nüüd masin puru ja kõik otsas? Päris esimest korda ka mootorit ei näe. ;)
Alguses, kui sai katsetama hakatud, sai kõik paika pandud, nii nagu olema peaks - süüde siis. Ja 6000rpm ei ole mingi näitaja tühikäigul, sooja mootoriga ja lühiajaliselt. Tasakaalus mootor läheb rohkemgi.
Vasta