Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 27 Jaan 2020 09:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 286 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 02:14 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1810
Asukoht: Linnuvabrik
Epo liim ja klaasriie kestab kah aastakese, siis kukub veel suurema tükina välja :D

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 14:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
Kui mul oleks tõsine häda roostes karbidega,millest paistab juba päikse valgus läbi. Esmalt koristaksin ära rooste ja mädanenud osa. Seejärel värviks veel terveid osasid kättejuhtuva krundiga. Edasine oleks neetida paksust plekist tükid sinna,kust augud peale. Edasine puhtalt pealtpoolt viimistlemise küsimus. Neetimisega saab vähemalt nii palju head,et sellega saab veel konstruktsiooni tugevust natukegi säilitada. Makroflex, tavott või muu sodi karpidesse ei aita. Kere jääb ikkagi pehme ja hakkab kokku vajuma.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 18:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07 Apr 2010 19:16
Postitusi: 201
Karbis tõesti suuremad augud siis tuleks karp ära vahetada või lasta vahetada, igasugu neetimine, makroflexiga jändamine klassifitseerub räige porno alla.
Karpi vahetades peaks ka seda meeles pidama, et uksed tuleks ette jätta. Muidu võib pärast nii juhtuda, et uksed enam kinni ei lähe või hakkavad vastu käima.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 18:08 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1810
Asukoht: Linnuvabrik
Ja neetimine pole keevitamisest mingist otsast odavam :D

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 18:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Postitusi: 1893
Asukoht: Tartumaa
wax kirjutas:
Ja neetimine pole keevitamisest mingist otsast odavam :D

Minu teada maksab tõmbeneet siiski loetud sente tükk. Ja mõnes firmas on neid lausa lademetes aga jah sealt neid kätte saada on omaette ooper. Plekitükki leidmine ei tohiks ka probleem olla, seega ma ei mõista,kuidas tuleb neetimine kallim kui keevitamine???
Teisalt ei olegi ühtegi head universaalset lahendust, mädanenud küljekarbi lappimiseks. Ilma,et seda peaks keevitama mingil ajahetkel.
Taltsile teadmiseks,et jutt käib ajutisest lahendusest, sest teema algatajal pole oskusi ega raha ise keevitada autot.

_________________
ex AZLK 2140 1986,ex IZ 2715 1985. Praegust MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 18:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1128
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Ainus asi, mis keevituse puhul kallis on, on aparaat ise. Keevitamine ise on odavam. Traat ei maksa väga ja plekitööde puhul ei kulu teda ka just suurtes kogustes (detailid siiski punktitakse). Lisaks keevituse puhul boonuseks asja viisakas väljanägemine ja parem vastupidavus. Neetimisel peaks sinna pärast korraliku pahtlikihi peale virutama, et asja siledaks saada ja teatavasti pahtel praguneb... Kuid jah, ajutise (püsiva) lahendusena - makro, pahtel, värv.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 22:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Postitusi: 414
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
kOll kirjutas:
ABS kirjutas:
kOll kirjutas:
Lased augud makroflex'i täis, lõikad peale kuivamist noaga ülejäägid maha, natuke pahtlit õhuaukudesse ja mõned kihid kivikaitset otsa. Soovi korral viimistleda õiget tooni kerevärviga.

Kui makrot täis lased siis see hakkab niiskust koguma ja varsti kogu kupatus pehme.


Aga nüüd palun paku oma poolne lahendus probleemile

Ma tõesti ei hakka soovitama midagi sellist mis asja tegelikult hullemaks teeb.Lihtsalt märkisin ära mis siis juhtub kui makrot täis lasta.Iseasi jahh kui müügi jaoks imitatsiooni tahad teha ja südametunnistus puhkusel on.

_________________
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 17 Jaan 2013 23:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29 Mär 2010 12:26
Postitusi: 520
No mõnel naabrimehel, klassivennal, tuttaval, vanemate tuttaval, klassivenna tuttaval peaks ikka ju kodus keevitus olema kes oleks nõus need paar lapikest ära keevitama? Mina pigem sõidaks kevadeni auguliste karpidega kui hakkaks mingit teibi või makro pornot tegema.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 18 Jaan 2013 07:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Postitusi: 3268
Asukoht: virtsu
Martpoiss kirjutas:
No mõnel naabrimehel, klassivennal, tuttaval, vanemate tuttaval, klassivenna tuttaval peaks ikka ju kodus keevitus olema kes oleks nõus need paar lapikest ära keevitama? Mina pigem sõidaks kevadeni auguliste karpidega kui hakkaks mingit teibi või makro pornot tegema.

ÜV ajaks peab paraku sellise asjaga tegelema. Seal kohe vaadatakse et "ahah, auk sees, selge, ära ennem tagasi tule kui see parandatud" ja ongi kordus peal. oma esimese isikliku AZLK 2140-ga oli täpselt sama nali, aga siis panin teibi peale, värvisin ära ning oligi korras.

_________________
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: IZ 412IE 1978 tanello2
PostitusPostitatud: 18 Jaan 2013 08:47 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1810
Asukoht: Linnuvabrik
No ongi kahe otsaga asi see keevitamine vs. neetimine :) Kellel mis vahendid olemas on, see on odavam. Mulle näiteks ei maksa keevitamine "midagi". Balloon on nurgas, keevitusaparaat olemas, traat sees, plekitahvel olemas. Aga neetimiseks on mul vaja osta needitangid ja needid, kuna neid mul pole :D
Aga eks igaüks remondib oma autot nii nagu soovib :)

_________________
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 '79 - AZLK 2140 '78
https://www.facebook.com/WaxGarage
http://www.whitewalls.ee


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 286 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 29  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7