Eesti Moskvich Klubi
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/

IZ 412IE 1978 Tanello2
http://www.mosseklubi.planet.ee/foorum/viewtopic.php?f=6&t=2940
28. leht 28-st

Autor:  Edel [ 18 Veebr 2016 02:05 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Seda toru ei soojenda mitte summutaja ots, vaid heitgaasid. Proovige kätt hoida summutaja otsa juures, vaadake kui kaua suudate.
See asi tehakse ikka metalltorudest, plastmassiga kaua tööd teha ei saa.

Autor:  tanello2 [ 21 Veebr 2016 19:27 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Niisiis, kodaniku Partnermosse soovitusel korjasin oma käristi kola kokku ja sain komplekteerida erinevatest Ensv pikendustest endale piisavalt pika varda, et ligi pääsed 2ele ülemisele käigukasti poldile,mõned euro 1/2 jupid tuli poest juurde tuua, sest see varras peab ikka megapikk olema.
Vasaku külje omale ei hakanud nr 17 peale, liiga järsu nurga all on seal kast ehitatud, lükkasin sinna otsa hoopis nr18, mis mingi ime läbi keeras selle ka lahti :o
Korra mõtlesin ka sõbra juurest tuua spetsiaalse käigukasti toestamis kaadervärgi, aga kuna mul garaazis neid tunge on terve hunnik siis pookisin ühe sidurikoja alla, teise kasti alla ja siis läksin tugitala kallale.
3 polti 4jast läksid kohe puruks, sest ma kasutasin "breakerbar-i"- ma ei tea kuidas seda eestikeeles nim, aga igatahes sellega on kerge kõike avada...kui WD40 vahele ei lase, lõhub ta poldid aga märkamatult ära.
Pärast 20 min pusimist oligi kast käes, häda ja viletsus millega olin jännis juba mitu kuud....
Pilt

Nüüd kus see sitakäkerdis lõpuks mul laua peal on, selgus ka üks humoorikas asjaolu, nim kuid tagasi (eelmisel aastal) oli mul küsimus, et kuidas ma detaili nr 17 lahti saan, kuigi olin 2 polti juba maha keeranud aga lahti ta ikka ei tulnud.
Pilt
keegi midagi mulle selle kohta ei öelnud ning nüüd laua peal võrreldes seda tutika kastiga, selgus et seda detaili hoiavad oma koha peal veel 2 väikest miinus kruvi(kusjuures nendest ühte on ka näha joonise peal) kraapisin siis sita maha ja voilaa, kruvid täitsa olemas, well then...stupid me.
Nüüd kus ta mul maha on keeratud, sain täpsemalt aimu kui sassi see detaili alumine aas sõidetud tegelikult oli... :cry
vasakul siis tutikas:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Üritasin seda massiivset kõverikku oma algsesse asendisse tagasi taguda alasil, aga sellest ei tulnud midagi välja, see materjal oli nii habras, et murdus sootuks küljest ära.
Õnneks on mul kiviviske kaugusel keevitaja ning kui võimalik on siis laseb ta selle aasa sinna külge tagasi, kui ei saa siis pole ka hullu, mul on Azlk412 küljes üks korralik kast veel, eks ma tõstan siis tolle kasti tervikuna oma auto peale ümber.
Esialgu tahaks ikka purunenud asju parandada... või siis koolis lasen sootuks CNC pingil mulle uue detaili lõigata, kui operaatoriga hea jutu peale saan :)
Igatahes...
Nüüd on ilmselt järgmine nädalavahetus sisustatud käigukasti välise pesuga, sest seest läikis kõik ilusti puhtuse järgi (aitäh Liqui Moly+ ER) ja õnneks olid kõik hambad täitsa terved.(kartsin, et avariist võis seal midagi puruneda.)
4 asja mis vajavad vahetamist kastil:
*tagurpidikäigu luugi tihend (lõigatav materjal olemas)-tahaks aga originaaltihendit ikka :)
*käiguhoovastiku tolmulutt kastil (kui keegi teab kust sellist asja saada või kuidas või millest ise teha uus, oleks tore kui keegi räägiks)
Pilt
*käigukasti lõpu rõngastihendid 2tk (olemas)
*spidoka rõngastihend (kui juba siis juba)

Lisaks olen ma kuulnud, et mingid kodanikud olla laagrite peale teinud hoovastiku varda otsad, ma ei mäleta kelle teemast see asi kord läbi käis aga tahaks ka asjale uuesti pilgu peale visata, nii huvipärast :)
Pilt
Tundub, et kui kunagi need originaal kummijunnid ära lagunevad siis pole väga midagi sinna tarka asemele panna isemeisterdamise teel peale nende "laagrite", sest põhimõtteliselt on tegu ju sama asjaga, va asjaoluga, et Nsvl ei olnud piisavalt võimast aju, et sellist lihtsat asja ise välja mõelda, tuli ikka odavalt ja kiiresti kõik kokku mökerdada.

Autor:  stern100 [ 21 Veebr 2016 22:59 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Noormees. Üksi tehes võtab kasti vahetus reaalsuses max 30 minutit ja ligi saab igale poole mängleva kerglusega, tegelikult. Ja need "laagrid", uniballid. Nende peale annab teha kenasti, ei ole kallis kah. Aga õppima ja tegutsema peab, edu!

Aa, ja kasti maha tõsta. Pole veel üksi tehes probleeme nagu olnud kui kanalis teha, ega ta 100kilo ei kaalu.

Autor:  tanello2 [ 21 Veebr 2016 23:51 ]
Teema pealkiri:  Re: IZ 412IE 1978 tanello2

stern100 kirjutas:
Noormees. Üksi tehes võtab kasti vahetus reaalsuses max 30 minutit ja ligi saab igale poole mängleva kerglusega, tegelikult. Ja need "laagrid", uniballid. Nende peale annab teha kenasti, ei ole kallis kah. Aga õppima ja tegutsema peab, edu!

Aa, ja kasti maha tõsta. Pole veel üksi tehes probleeme nagu olnud kui kanalis teha, ega ta 100kilo ei kaalu.


Mul garaazis, kus auto pesitseb juba viimased 2 aastat, pole mingit kanalit, auto seisab tungide otsas, auto alusteks töödeks on ehitatud see "mehaaniku pugeja":
Pilt

28. leht 28-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/