IZ 412IE 1978 Tanello2

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas moskiito »

partnermosse kirjutas:
moskiito kirjutas:Kontrolli üle ka paak kiv ei ole
Moskiito ! Kirjutamine päris lohakaks kätte ära läinud :) Võta ennast kokku taas kord :D Mina sellest aru igatahes ei saanud :smokin
Sry see on nuttitelefoniga toksimine. Selle kiv all pean silmas "kuiv" :beer
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

SanderV kirjutas:aga praeguseks on nii et pumpad bensu üles, siis toru otsast kuuled kohinat kuidas bens tagasi paaki vajub :D praegu töötab selle pealt et karpasse on jäänud väike kogus bensu, selle pealt saab käima ja siis tõmbab selle ajaga bensu üles juba.
mul täpselt sama asi selle pumbaga,kuigi pärast 20 pressimist hakkab ikkagi tulema ja klaasilt täitub pool ära,kuigi iga lüke käib nagu tühjalt kaasa,mingit survet pole.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas partnermosse »

tanello2 kirjutas:
SanderV kirjutas:aga praeguseks on nii et pumpad bensu üles, siis toru otsast kuuled kohinat kuidas bens tagasi paaki vajub :D praegu töötab selle pealt et karpasse on jäänud väike kogus bensu, selle pealt saab käima ja siis tõmbab selle ajaga bensu üles juba.
mul täpselt sama asi selle pumbaga,kuigi pärast 20 pressimist hakkab ikkagi tulema ja klaasilt täitub pool ära,kuigi iga lüke käib nagu tühjalt kaasa,mingit survet pole.
Kui tühjalt käib siis järelikult pumba tokk sellises asendis nuka peal, et ei lase membraane üles alla korralikult käia, keera veits mootorit starteriga nuka pealt ära, siis saab ka käsitsi pumbata korralikult ! ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

partnermosse kirjutas:
tanello2 kirjutas:
SanderV kirjutas:aga praeguseks on nii et pumpad bensu üles, siis toru otsast kuuled kohinat kuidas bens tagasi paaki vajub :D praegu töötab selle pealt et karpasse on jäänud väike kogus bensu, selle pealt saab käima ja siis tõmbab selle ajaga bensu üles juba.
mul täpselt sama asi selle pumbaga,kuigi pärast 20 pressimist hakkab ikkagi tulema ja klaasilt täitub pool ära,kuigi iga lüke käib nagu tühjalt kaasa,mingit survet pole.
Kui tühjalt käib siis järelikult pumba tokk sellises asendis nuka peal, et ei lase membraane üles alla korralikult käia, keera veits mootorit starteriga nuka pealt ära, siis saab ka käsitsi pumbata korralikult ! ;)

Ma sain sellest alles hiljem aru,kuidas see kütte värk toimib.nüüd kõik õige.

Mul on nüüd vaja läbi viia ajutine küljekarpide aukude katmine.palun tarkadel ideid jaga.pm võiks asi nii välja kukluda et vesi ja kruus ja pori viga ei teeks.rikkus õue tuleb siis teeb keevitusega......
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas partnermosse »

Mägi Aivari teipi soovitasin kiirkorras kuna küsitud oli (vaja läbi viia ajutine küljekarpide aukude katmine) Ja kui selleks, et vesi pori kohe sisse ei läheks siis alternatiiv missugune kuniks keevitama õpitakse või saadakse keevitusega läheneda... :)
Viimati muutis partnermosse, 16 Jaan 2013 23:26, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas kOll »

Lased augud makroflex'i täis, lõikad peale kuivamist noaga ülejäägid maha, natuke pahtlit õhuaukudesse ja mõned kihid kivikaitset otsa. Soovi korral viimistleda õiget tooni kerevärviga.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas MAZ »

Kui keevituse jaoks raha pole siis tuleb ise see asi ära õppida. See makroflexi ja mägi aivari teibiga lolli mängimine lõppeb sellega,et ühel päeval enam sul, uksed kinni lahti ei käi ja viskad asjale üldse käega.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas SanderV »

MAZ kirjutas:Kui keevituse jaoks raha pole siis tuleb ise see asi ära õppida. See makroflexi ja mägi aivari teibiga lolli mängimine lõppeb sellega,et ühel päeval enam sul, uksed kinni lahti ei käi ja viskad asjale üldse käega.
ma arvan et siin keevituse jaoks raha all mõeldaksegi keevitusaparaati :D
Kasutaja avatar
ABS
Postitusi: 372
Liitunud: 21 Mai 2009 11:18
Telefon: 56871225
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas ABS »

kOll kirjutas:Lased augud makroflex'i täis, lõikad peale kuivamist noaga ülejäägid maha, natuke pahtlit õhuaukudesse ja mõned kihid kivikaitset otsa. Soovi korral viimistleda õiget tooni kerevärviga.
Kui makrot täis lased siis see hakkab niiskust koguma ja varsti kogu kupatus pehme.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Kasutaja avatar
kOll
Postitusi: 450
Liitunud: 04 Veebr 2009 21:39
Asukoht: NWO Lõuna Sektor
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas kOll »

ABS kirjutas:
kOll kirjutas:Lased augud makroflex'i täis, lõikad peale kuivamist noaga ülejäägid maha, natuke pahtlit õhuaukudesse ja mõned kihid kivikaitset otsa. Soovi korral viimistleda õiget tooni kerevärviga.
Kui makrot täis lased siis see hakkab niiskust koguma ja varsti kogu kupatus pehme.
Ilmselgelt. Odavalt saabki enamusjuhtudel ainult kooki ja pirukat kokku keerata. Aga nüüd palun paku oma poolne lahendus probleemile: ajutine küljekarpide aukude katmine nii, et vesi ja kruus ja pori viga ei teeks. MAZ'i kommentaarid samuti teretulnud.

Teemaalgatajal paluks defineerida "ajutine"(2-4, 6-8, 11 kuud, aasta, 2, 4 ,5?) ning lisada pildid konkreetsetest murekohtadest?
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Vasta