MZMA 401 1955 TiitS

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

1937. aasta Steyr 50. Toodetud Austrias ja kogutoodanguks 13 000 tk.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas MAZ »

Aastal 1994 nägi ta selline välja:
Pilt
Allikas: http://eag.vanatehnika.ee
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Jap, tegemist sama autoga. :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas stern100 »

Hakkab linnavahel ikka kohe silma :D Poole kümne paiku õhtul nägin tktk juures ja pärast ka rimi parklas. Endiselt kena pill :beer
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 120 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas MAZ »

Kas Steyriga ka miskit tehtud on vahepeal?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

Steyriga ei ole suurt midagi jõudnud teha. Mingi hetk lasin survepesuriga suurema kõntsa maha kapoti alt ja mujalt. Kere tuleks liivapritsi viia, kuna pindmist roostet on väga palju, siis oleks paremini näha, kust keevitada vaja.
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas fokser »

Mosse teema juba eelmise aasta septembri kuust vaikib. Mis selle autost saanud on... sõidad, ehitad, müüdud?
Sama küsimus Steyriga kohta. :)
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
401
Postitusi: 97
Liitunud: 23 Nov 2011 21:50
Asukoht: Rakvere

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas 401 »

Nägin seda autot neljapäeva õhtupoolikul Tallinnas, ise sõitsin kupee mesaga vastu :)
Keevitustööd Rakveres. Tel.56933617
Kasutaja avatar
fokser
Postitusi: 330
Liitunud: 24 Mai 2013 15:48
Asukoht: Tallinn

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas fokser »

Väga tähtis info oli just see "kupee"... mitte tavaline mesa, vaid lause KUPEE :) (mitte halva pärast, lihtsalt naljakas ;) )
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Kasutaja avatar
TiitS
Postitusi: 261
Liitunud: 16 Veebr 2009 23:52
Asukoht: Rapla

Re: MZMA 401 1955 TiitS

Postitus Postitas TiitS »

fokser kirjutas:Mosse teema juba eelmise aasta septembri kuust vaikib. Mis selle autost saanud on... sõidad, ehitad, müüdud?
Sama küsimus Steyriga kohta. :)
Mossest ei ole suurt midagi kirjutada praegu :) . Septembri lõpus sai varju alla talveunne ära pakitud ja aprilli lõpupoole sai hooaega uuesti alustatud. Kaks nädalat tagasi otsustas tagadiferentsiaal järjekordselt, et tema enam tööd ei tee. Riiulis oli varuks veel 2 difrit. Üks nendest osutus kehvaks, kuna otsaflantsi nuudil oli liigne loks sees. Alla läks 3,9 ülekandega differ. See peaks vist olema SL oma siis. Tundub, et peab järgmine kord selle Hiace silla peale üle minema, kui selle kuskilt leiaks normaalse summa eest.

Muus osas sõidab täitsa hästi. Teha oleks palju. Näiteks uus ring amorte oleks vaja muretseda. Ülemised sarniirid tahaksid vahetust. Keretööde vead tükivad ka järjest rohkem esile. Värv mullitab päris mitmest kohast.

Hetkel asub masin Tallinnas garaazis. Kui tuju tuleb, siis ajan välja ja teen mõned auringid :D 8)

Pilt

Pilt


Steyrist nii palju, et vaikselt olen keretöödega alustanud. Üks küljekarp sai uus külge keevitatud. Mingi aeg võtab teise poole ka ette ja siis mujalt ka mõned kohad vaja teha. Sügiseks tahaks kerega nii kaugele saada, et rooste eemaldatud ja kere krundi all.

Pilt
Vasta