Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 25 Okt 2021 15:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 27 Sept 2021 09:48 
Site Admin
Kasutaja avatar

Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Postitusi: 1840
Asukoht: Linnuvabrik
marek kirjutas:
Igaks juhuks, et suht. tõenäoline membraani surm on muidugi etanooli sisaldusega bensiini kasutamine.


Just seepärast kõik meie garaaži mossed sõidavadki juba aastaid ainult puhta 98-ga :) 95-ga ei taha üldse normaalselt käiagi, rääkimata jah eelpoolmainitud tihendiprobleemidest..


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 01 Okt 2021 18:51 

Liitunud: 16 Sept 2021 20:30
Postitusi: 8
wax kirjutas:
marek kirjutas:
Igaks juhuks, et suht. tõenäoline membraani surm on muidugi etanooli sisaldusega bensiini kasutamine.


Just seepärast kõik meie garaaži mossed sõidavadki juba aastaid ainult puhta 98-ga :) 95-ga ei taha üldse normaalselt käiagi, rääkimata jah eelpoolmainitud tihendiprobleemidest..


Paningi enne 98 sisse. Eks panen seda ka siia edaspidi :) Progressi nii palju et oli suuri raskusi uue membraani leidmisega kuid õnneks jäi osta.ee silma müügikuulutus kolme pumba müügiga. Õnnestus need saada ja ühe pumba membraan oli peaaegu nagu uus. Sai see vahetatud ja leket enampolnud :). Nüüd siis peab veidi co-d paika timmima.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 11 Okt 2021 14:01 

Liitunud: 16 Sept 2021 20:30
Postitusi: 8
Nüüdseks siis nii palju tehtud, et vahetasin ära süüteküünlad (vanad olid väga tahmased), jagaja kaane, piduri peasilndri (hakkasid ka pidurituled tööle), kütusepumba membraani (mille saamine oli paras seiklus) ning vastavalt eelnevalt leitud raamatu juhendile reguleerisin ka karburaatori (loodetavasti on siis ka nüüd heitgaasid paigas). Ehk nüüd võib katsetada uuesti ülevaatusele minekut :). Samas hakkab mootori töös ikka kõrvu kerge puterdamine, mis seda põhjustada võiks, eriti just külmalt töötades, kuid aegajalt ka soojalt.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 12 Okt 2021 05:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Postitusi: 277
lase masin soojaks käia ja vaata mis ta teeb gaasi andes. proovi läbi igasugused asendid. vajuta esmalt kiiresti. kui mingi viivitus on sees siis kiirenduspump. ja siis vajuta sujuvalt. mitte ühegi asendi pealt ei tohi soojalt puterdada

_________________
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: AZLK 408 1973 Sm.Mossu
PostitusPostitatud: 25 Okt 2021 12:59 

Liitunud: 16 Sept 2021 20:30
Postitusi: 8
Martin2140 kirjutas:
lase masin soojaks käia ja vaata mis ta teeb gaasi andes. proovi läbi igasugused asendid. vajuta esmalt kiiresti. kui mingi viivitus on sees siis kiirenduspump. ja siis vajuta sujuvalt. mitte ühegi asendi pealt ei tohi soojalt puterdada

Kiirenduspump töötab ilusti. Sai paar päeva tagasi ka ette võetud seiklus Tallinna, kuna oma kandist (Ida-Virumaal) ma abi ei suutnud leida inimese näol, kes teaks nende masinate hingeelu paremini. Sõit Tallinna kulges ilusti ja probleemideta, tugev tuul küll sakutas aga saime ilusti kohale. Koheapeal siis kodanik asjatundja vaatas ja uuris karpat, vahetatud sai nõelklapp parema vastu kuna masin kippus üleujutama ennast seistes. Teiseks sai regueeritud ja timmitud muid asju, et saada gaasdi paika. 100% korda ei saanud kuid ehk ülevaatuse jaoks piisab, ehk CO-d on paigas kuid HC-d on piiri peal, ehk masin pidavat kuskilt lisaõhku vahele saama aga kuna aeg hakkas otsa lõppema siis seadsime parima võimaliku tulemuseni. (soovitati muidugi üldse Žigulli karpa panna :D ) Eks see nädal ole näha, kas saab ülevaatuse nüüd tehtud. Muidugi pidi saatus vimkasid tagasiteel tegema, ehk otsustas ühel rehvi keset sõitu minema lennata terves ulatuses sisekummi ventiil. :uhoh Kuna varuratast ei olnud pidi masin jääma maanteeäärde ootama uut päeva. Õnneks leidsin enda maja kuurist eelmise elanike poolt sinna jäetud varuratta, mille auguvahe sobis ilusti mossele. Selge, ratas kätte ja rongipeale, et siis sõbra abiga Tallinnast auto juurde saada. Loomulikult kui otsustasin korra 15 aasya jooksul rongi kasutada, seda ei tulnud :angry Siis pidin ootama asendusbussi, lõpuks kui sai linna siis sai ka ratast vahetama. Õnneks see pidas ilusti õhku ja tagasisõit kulges edasi sama sündmustevaeselt kui tulek. :) Lisaks leidsin kuurist ka kaks varu lisa sisekummi, millega siis püüan vana ratta uuesti korda saada :D Selline siis seiklus, et saada üks auto korda.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 15 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7