Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 18 Okt 2021 10:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


AINULT Mosse varuosade ostusoovid!



Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: 30 Apr 2018 11:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Aug 2017 10:52
Postitusi: 15
Asukoht: Saku, Harjumaa
Otsin DAAZ karburaatorile tühikäiguregulaatorit, praegu on nn. vana millel otsas kummist kübar, mis on surnud. Uuematel peaks olema selle kummist kübara asemel metall seib mis kannatab ka tänapäeva bensiini - sellist olekski vaja.
Pilt


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Apr 2018 14:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Tee see tühikäigu regulaator "pimedaks", kuna neid müügis enam pole ja kui kellegil on, siis maksab uus juba hinge hinda ehk pool uue karburaatori hinnast. Olen küsinud Härma tn. poest ja sealt öeldi, et ka venemaal juba nendega suur probleem ja meile siia pole enam midagi tuua.
Võibolla mõnel kaasfoorumlasel on "käpp" piiritaga olemas, et ehk keegi kuskilt veel võlub välja, aga ....eks näis....

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Apr 2018 14:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
Kui sa ökonomaiseri süsteemi ei kasuta, siis kummilutt maha, sinna kuhu käib vaakumtoru, vala täis epoga või keera kruvi sisse keermeliimiga või voolik otsa ja kahekorra, et sealt õhku vahelt läbi ei tuleks ja asi mutt.

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Apr 2018 15:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23 Aug 2017 10:52
Postitusi: 15
Asukoht: Saku, Harjumaa
Tänud, nõu ande eest, kuna mul enamus vaakumvoolikuid praegu kruvidega kinni, proovin sellega samamoodi talitada. Natuke kahju on seda varrast katki lõigata aga tundub et kaotada pole ka midagi :)


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
PostitusPostitatud: 30 Apr 2018 15:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2071
Asukoht: Tallinn
jaanusn kirjutas:
Tänud, nõu ande eest, kuna mul enamus vaakumvoolikuid praegu kruvidega kinni, proovin sellega samamoodi talitada. Natuke kahju on seda varrast katki lõigata aga tundub et kaotada pole ka midagi :)

Tegelikult nii väga pole vaja seda varrast lõigata, oluline on, et kummirõngas, mis keskel on oleks tihe, et ka sealt õhku ei tuleks ja nii nagu kirjutasin, et vaakumvooliku tila tihedaks teha !

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 5 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7